Στο δρόμο η νέα Mercedes V-Class ξεχωρίζει για την κορυφαία της άνεση και την πολύ καλή της σταθερότητα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο η νέα Mercedes V-Class ξεχωρίζει για την κορυφαία της άνεση και την πολύ καλή της σταθερότητα.

Δοκιμή: Mercedes V 250 BlueTEC Long

20.617 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2014)

Για χαλαρές οικογενειακές αποδράσεις, πολυθέσια meeting εν κινήσει ή VIP μεταφορές, η νέα Mercedes V-Class είναι μια γνήσια γερμανική λιμουζίνα, σε αμάξωμα πολυχρηστικού αυτοκινήτου.

Στα γρήγορα:• Έχει θέσεις για 7• Με μήκος 5,14 μ.• Κινητήρας diesel 2,2 λτ. με 440 Nm ροπής• Κοστίζει από 61.784 ευρώ
+ Εμφάνιση, πολυτέλεια, τεχνολογία, χώροι-πρακτικότητα, ηλεκτρικές πόρτες, άνεση ανάρτησης, θέση οδήγησης
- Τιμή, αίσθηση τιμονιού, σχετικά μικροί πλαϊνοί καθρέπτες, ευελιξία λόγω διαστάσεων
Με τη νέα
V-Class, η Mercedes έρχεται για να παρέχει στους λάτρεις των χώρων το πλέον πολυτελές πολυχρηστικό αυτοκίνητο της αγοράς και παράλληλα, να προσφέρει στους θιασώτες των παραδοσιακών μεγάλων σεντάν της, μια εναλλακτική επιλογή ενός οικογενειακού οχήματος ενός όγκου που δεν θα απαιτήσει κανέναν συμβιβασμό πολυτέλειας από τον ιδιοκτήτη του. Φυσικά, στο πελατολόγιο των ενδιαφερομένων της νέας V-Class μπορούν να συμπεριληφθούν και πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες, εταιρείες VIP services, αλλά και γενικότερα επιχειρήσεις που θα απαιτήσουν ένα υπέρ-πολυτελές και υπέρ-ασφαλές «people-carrier». Τιμολογιακά άλλωστε, με τιμή αγοράς από 61.784 ευρώ για την έκδοση της δοκιμής μας (με τα διάφορα extra η τιμή μπορεί να ξεπεράσει και τα 85.000 ευρώ), η νέα V-Class κάνει σαφές ότι αποτελεί ένα μοναδικό αυτοκινητικό απόκτημα.
Πολυτελές αμάξωμα 1 όγκουΗ σχεδίαση της νέας Mercedes V-Class φανερώνει τον πολυτελή της χαρακτήρα, σε ενός όγκου αμάξωμα μεγάλων διαστάσεων (π.χ. η έκδοση Long της δοκιμής έχει μήκος 5.140 χλστ.), που αποκτά τις αισθητικές νόρμες των πλέον πολυτελών μοντέλων της μάρκας. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα συναντούμε τη χρωμιωμένη γρίλια της Mercedes με το ευμέγεθες αστέρι στο κέντρο της, η οποία πλαισιώνεται από μεγάλα σε διαστάσεις φωτιστικά με LED φώτα ημέρας.Για λόγους αεροδυναμικής το μεγάλο παρμπρίζ είναι λιγότερο κάθετο από ό,τι σε άλλα μοντέλα του είδους, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οι οποίες στο μοντέλο της δοκιμής «ντύνονται» από προστατευτικές, αντιηλιακές μεμβράνες. Στο πίσω τμήμα από την άλλη, εντύπωση προκαλεί ο μεγάλος όγκος που καταλαμβάνει το τζάμι, ενώ για λόγους πρακτικότητας (όσο το δυνατόν πιο μεγάλο άνοιγμα), o προφυλακτήρας είναι χαμηλός και τα κάθετα φωτιστικά βρίσκονται ακριβώς στις άκρες της V-Class.

Εντυπωσιάζει το μεγάλο 1 όγκου αμάξωμα της V-Class. Οι πλαϊνές συρόμενες πόρτες και η πόρτα του χώρου αποσκευών 
είναι ηλεκτρικές.

Εντυπωσιάζει το μεγάλο 1 όγκου αμάξωμα της V-Class. Οι πλαϊνές συρόμενες πόρτες και η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι ηλεκτρικές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center