" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εξαιρετική επιλογή ο συνδυασμός του κινητήρα των 1,4 λίτρων με το αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Σταθερό στην ευθεία, ασφαλές και προβλέψιμο σε σβέλτες μετακινήσεις στο επαρχιακό δίκτυο το Jazz.

Υπόδειγμα απλότητας και σωστής εργονομίας η κεντρική κονσόλα του Jazz.

Μεταχειρισμένο Honda Jazz 1,4 του 2008

Διαβάστηκε από 19080 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2013

Με πολύ καλά γενικά χαρακτηριστικά, το Honda Jazz διακρίνεται σε αρκετούς τομείς, γεγονός που το αναδεικνύει ως μια ελκυστική επιλογή για μεταχειρισμένο.

 
+ Κινητήρας, χώροι, πρακτικότητα, εργονομία
- Αίσθηση τιμονιού, συμπεριφορά αμαξώματος στο όριο

Κινητήρας
Ο 1,4 κινητήρας αποδίδει γραμμικά 83 ίππους και 125 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι αξιοπρεπείς και σΆ αυτό βοηθά σημαντικά και η σφιχτή κλιμάκωση στο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα ομαλή χωρίς κενά ισχύος. Έτσι, οι μετακινήσεις μέσα στην πόλη γίνονται εύκολα και ευχάριστα. Θετικός σε αίσθηση είναι ο επιλογέας ταχυτήτων. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,5 λτ/100 χλμ. και δεν αυξάνεται σημαντικά υπό πίεση ή σε έντονο μποτιλιάρισμα. Εξαιρετική επιλογή είναι ο συνδυασμός του συγκεκριμένου κινητήρα με αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Οδική συμπεριφορά
Σταθερό στην ευθεία, ασφαλές και προβλέψιμο σε σβέλτες μετακινήσεις στο επαρχιακό δίκτυο, το Jazz αντιπαθεί τις απότομες αλλαγές πορείας με υψηλή ταχύτητα, όπου χάνει την ακρίβειά του και το αμάξωμα παίρνει αισθητή κλίση, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Από την άλλη όμως, αποζημιώνει τον οδηγό και τους επιβάτες με αρκετή δόση άνεσης στις καθημερινές διαδρομές της πόλης ή σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση είναι τα φρένα. Περιορισμένη πληροφόρηση μεταφέρει το τιμόνι στα χέρια του οδηγού. Αντίστοιχα, αρκετά καλά μονωμένη από εξωτερικούς θορύβους είναι και η καμπίνα.

Εσωτερικό-χώροι
Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στην εκμετάλλευση χώρων καθιστώντας το Jazz ως ένα από τα πιο ευρύχωρα μικρά. Οι χώροι επιβατών και το πορτμπαγκάζ (380 λίτρα) συναγωνίζονται αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Υπόδειγμα απλότητας και εργονομίας είναι και η κεντρική κονσόλα. Τα σκληρά πλαστικά που ντύνουν την καμπίνα είναι ικανοποιητικής ποιότητας και έχουν προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή. 

Value for money
Η τσιμπημένη τιμή του ως μεταχειρισμένο οφείλεται στον πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης. Με πολύ καλή φήμη σε θέματα αξιοπιστίας και πολυτάλαντο χαρακτήρα, επιτελεί τα καθήκοντα ενός μικρομεσαίου οικογενειακού συνδυάζοντας χαμηλά πάγια έξοδα. Τα χαρακτηριστικά αυτά το καθιστούν περιζήτητο στην αγορά μεταχειρισμένου.

 

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα σε.. δίαιτα;

Ίδιο μοτέρ, περισσότερα άλογα, άλλη τιμή

Πρώτες βοήθειες σε μοτοσυκλετιστή

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »