Μήπως ήρθε η ώρα για Corolla GTI;

11.694 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2019)

Μήπως αυτή η γενιά Corolla αξίζει και με το παραπάνω μια GTI έκδοση στα 300 άλογα; Τι λέτε;


Ας μην την λένε GTI. Ας την λένε GRMN όπως την κορυφαία έκδοση του Yaris. Όμως η νέα Corolla «φωνάζει» να αποκτήσει καυτή έκδοση, και η Toyota ξέρει και μπορεί να μας την δώσει. Εσείς όμως τι λέτε; Είναι ώρα για τη γρήγορη Corolla;
 
Όποιος έχει δει τη νέα Corolla στο δρόμο έχει καταλάβει πως το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με κανένα άλλο μοντέλο που είτε είχε το όνομα, είτε τη θέση στη γκάμα της Toyota. Η νέα Corolla χάτσμπακ έχει μόνο το ίδιο όνομα με το προηγούμενο χάτσμπακ που έφυγε από την παραγωγή το 2006, αλλά κυκλοφορεί ακόμη και μάλιστα πολύ συχνά, στους ελληνικούς δρόμους.
 
Δεν έχει σχέση ούτε με το Auris που πήρε τη θέση της Corolla τα προηγούμενα χρόνια, αφήνοντας το θρυλικό όνομα στην σεντάν έκδοση, που και με αυτή, επίσης δεν έχει καμία σχέση.
 
Η νέα Corolla είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο από το μηδέν. Έχει ένα πολύ φαρδύ μετατρόχιο που την κάνει να δείχνει, ειδικά από πίσω, σα να βγήκε από ράλι, και η σχεδίασή της, με τις μυώδεις γραμμές και τις σκληρές ακμές, στενοχωρεί πολλούς άλλους κατασκευαστές “βαρετών” μικρομεσαίων.
 
Με τη σωστή ζάντα, και στο σωστό χρώμα (σκούρο αλλά όχι μαύρο) η Corolla “φωνάζει” για μια έκδοση καυτή, με πολύ γκάζι. Μια έκδοση GRMN, όπως αυτή του Yaris, ακόμη κι αν κάνει χρήση του ίδιου μοτέρ, θα ήταν αρκετή. Εντάξει, στο Yaris τα 215 άλογα του υπερτροφοδοτούμενου 1.800άρη φτουράνε πιο πολύ λόγω μεγέθους και βάρους, ας είναι όμως και έτσι.
 
Γιατί η Toyota θα μπορούσε έστω για μία φορά να κάνει το μαγικό και αυτή την υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί για να μειώσει ρύπους, κατανάλωση και κόστος χρήσης, να τη “γυρίσει” στην απόδοση, και μαζί με τον 1.8 του Yaris να δώσει καμιά 100στή άλογα ακόμη και να πιάσει εύκολα, οικονομικά, και πολύ ροπάτα, τα 300.
 
Εσείς τι λέτε; Ένα μικρομεσαίο Toyota με έμφαση στις επιδόσεις δεν είχαμε ποτέ. Από την Celica GT4 έχουμε να δούμε κάτι τέτοιο, και μία Corolla με 200+ άλογα θα ήταν θαύμα. Εσείς όμως τι λέτε; Ένα 1.800άρι γιαπωνέζικο GTI με το σασί της Corolla, υβριδική τεχνολογία και πολύ γκάζι, πως σας ακούγεται;

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw