• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

Διαβάστηκε από 2596 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2019
 

Από το καλοκαίρι και μετά αναμένουμε πολλά και σημαντικά νέα μοντέλα. Αξίζει όμως να τα περιμένεις ή μήπως να κερδίσεις και να αγοράσεις τώρα;


Έχουμε συχνά αναφερθεί στο ότι πολλές φορές είναι προτιμότερο να αγοράσεις ένα run-out μοντέλο παρά να περιμένεις το καινούριο να έρθει. Και αυτό γιατί το run-out έρχεται σε τιμή χώμα σε σχέση με τον αντικαταστάτη του. Εδώ όμως δεν θα αναφερθούμε στην περίπτωση που το παλιό είναι φθηνό, αλλά σε αυτήν που το καινούριο θα είναι ακριβό. Και εφόσον θα είναι ακριβό, μήπως τώρα είναι ευκαιρία να αγοράσεις;
 
Τα καινούρια αυτοκίνητα -σύμφωνα με τους ίδιους τους κατασκευαστές- δεν μπορούν να είναι φθηνότερα από τα υπάρχοντα, είτε αυτά είναι ηλεκτρικά, είτε είναι συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα ηλεκτρικά θα είναι ακριβά λόγω των μπαταριών και όχι του υπόλοιπου κόστους κατασκευής, ενώ τα συμβατικά θα είναι ακριβά είτε λόγω προστίμων από τους ρύπους, είτε λόγω των τεχνολογιών που θα έχουν για να γλιτώσουν από τα πρόστιμα. Μία η άλλη θα έλεγε κανείς. Είτε δηλαδή πληρώνεις και «βρωμίζεις», είτε πληρώνεις σε ακριβές τεχνολογίες όπως mild-hybrid συστήματα και φίλτρα για να μην πληρώνεις πρόστιμα.
 
Και έτσι θα παρατηρείται το εξής: Ο αγοραστής να ωθείται στο δίλημμα είτε να αγοράσει ένα ακριβότερο ηλεκτρικό στο οποίο ο κατασκευαστής έχει περιορίσει τα περιθώρια του κέρδους, είτε να αγοράσει ένα συμβατικό, το οποίο είναι ακριβότερο από όσο οφείλει και ο κατασκευαστής πιθανόν να έχει περισσότερο όφελος.
 
Ή διαφορετικά ας σας θέσουμε το εξής ερώτημα: Θα αγοράζατε ένα Renault Clio 1,3 EDC με 23.000 ευρώ, ή ένα ηλεκτρικό Zoe με 28.000 ευρώ; Σε άλλη μάρκα: προτιμάτε το VW Golf  diesel ή ένα ηλεκτρικό ID με λίγο περισσότερα λεφτά;
 
Θεωρίες συνομωσίας λένε πως τα συμβατικά αυτοκίνητα θα ακριβύνουν όχι μόνο επειδή θα εκπέμπουν βρώμικους ρύπους, αλλά για να ισοφαρίσουν το κόστος των ηλεκτρικών και για να ωθήσουν τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά. Οι ίδιες οι θεωρίες συνωμοσίας αφήνουν αιχμές ότι τα plug-in υβριδικά είναι ο τρόπος για να διεισδύσουν τα ηλεκτρικά στην καθημερινότητά μας.
 
Από την πλευρά μας, θεωρούμε πως αυτές οι θεωρίες συνωμοσίας είναι υπερβολικές. Οι κατασκευαστές, προκειμένου να είναι ανταγωνιστικοί εφοδιάζουν τα νέα μοντέλα τους με ότι πιο προηγμένο τεχνολογικά. Και αυτό είναι λογικό να κοστίζει. Aρα λογικό είναι τα νέα μοντέλα να είναι ακριβότερα από αυτά που αντικαθιστούν. Είναι ακριβότερα γιατί είναι καλύτερα, όχι σε έναν αλλά σε όλους τους τομείς.
 
Όμως και σε αυτήν την περίπτωση γεννάται το ερώτημα: Αγοράζεις τώρα ή περιμένεις;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Έρχεται νέο μικρό SUV από τη Lancia

Old Vs New: Hyundai i10

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Video: «Τέρας» που δε μασάει πουθενά

Υπάρχει ακόμη εκτός δρόμου φιλοσοφία;

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »