Μήπως να πάρετε τα μάτια σας από αυτό το Civic Type-R και να δείτε πως φαίνεται και κινείτε το πιο «χλιαρό» 1.500 turbo;

Μήπως παράγιναν γρήγορα τα GTI;

12.590 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2018)

Αν τα «καυτά» GTI έχουν 300+ άλογα, μήπως ήρθε η ώρα για «ζεστά» ή και «χλιαρά» GTI;

Ποιος μπορεί να συντηρήσει ένα αυτοκίνητο 300 ίππων; Ποιος μπορεί να ζήσει καθημερινά με τόσα άλογα και όλα όσα αυτά «κουβαλάνε» μαζί τους σε ένα αυτοκίνητο; Μήπως είναι ώρα να αποκτήσουμε και ενδιάμεση γκάμα «καυτών»; Κάτι σε «ζεστό» ή και «χλιαρό»;

Πρόβλημα τα 300 άλογα; Και βέβαια είναι πρόβλημα. Όχι μόνο γιατί κάνουν το 5πορτο μικρομεσαίο να κοστίζει όσο 5μετρη λιμουζίνα, αλλά και γιατί το φορτώνουν με ένα σωρό «καλούδια» που τα χαίρεσαι μόνο στην πίστα. Στον δρόμο για τη δουλειά, τα ψώνια στο σουπερμάρκετ, τα φάρμακα της γιαγιάς στο φαρμακείο, και το χωριό το Πάσχα φορτωμένος μπαγκάζια, φτύνεις αίμα.

Γιατί όπως και να έχει ένα αυτοκίνητο δεν παύει ποτέ να είναι μεταφορικό μέσο, οπότε δεν μπορείς να θυσιάσεις τη βασική του χρήση για τα 300 και πλέον άλογα. Γιατί μαζί με τα άλογα έρχονται οι αναρτήσεις, που διαβάζουν αυγό μάτι σφιχτό από μελάτο, έρχονται τα λάστιχα χαμηλού προφίλ που μεταφέρουν στη μέση κάθε λακκούβα, και φυσικά η κατανάλωση που είναι τόσες φορές πάνω από την μικρή έκδοση, όσο και η τιμή του καυτού GTI.

Αν θες γρήγορο λοιπόν θα πρέπει να πας στα άκρα. Ή όχι. Βλέπεις στην κούρσα των GTI που έφτασαν αισίως τα 300 άλογα, άνοιξε πίσω μία τρύπα για κάτι πιο «νορμάλ». Κάτι που να προσφέρει συγκίνηση όταν του το ζητάς, χωρίς να τινάζει την μπάνκα στον αέρα, και να μπορεί να κινηθεί παντού, όχι μόνο στην πίστα.

Τα «ζεστά» GTI, είναι η λύση. Κάποια ξεκινούν από «χλιαρά». Με 120 άλογα, δεν τα λες και «πυροβόλα», έχουν όμως την προθυμία, και είναι στολισμένα να δείχνουν παραπάνω. Στην κατηγορία αυτή, που μέχρι τώρα «έπαιζε» πιο συμβατικά, χωρίς στόμφο ή έπαρση δηλαδή ως προς το κάτι περισσότερο, παίζει εδώ και καιρό η Alfa Giulietta με τις εκδόσεις της σε αυτή την ισχύ, ντίζελ ή βενζίνη. Στο χορό έχει μπει και η Peugeot με το 308 στις ίδιες ιπποδυνάμεις, και περισσότερο σπορ στοιχεία.

Από κει και πέρα, στα 150 ως 180 άλογα παίζουν κι άλλα μοντέλα, με το Focus, το Civic αλλά και το Astra, να φοράνε τα καλά τους για το ρόλο του «ζεστού» μικρομεσαίου. Και μιλάμε για αυτοκίνητα με καθόλου άσχημες επιδόσεις, επιδόσεις που πολλά «καυτά» GTI του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος θα ζήλευαν, και μάλιστα με πολύ καλό κόστος τόσο στη χρήση (και την κατανάλωση) όσο και στην κτήση.

Τι λέτε λοιπόν; Μήπως η εποχή των «ζεστών» μικρομεσαίων έχει έρθει και για εσάς; Μήπως να πάρετε τα μάτια σας από αυτό το Civic Type-R και να δείτε πως φαίνεται και κινείτε το πιο «χλιαρό» 1.500 turbo;

Mercedes
moto