Χωρίς το σύστημα Start&Stop, που είναι προαιρετικό, το Fiat Punto καίει 4,2 λτ./100χλμ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χωρίς το σύστημα Start&Stop, που είναι προαιρετικό, το Fiat Punto καίει 4,2 λτ./100χλμ.

Κινητήρες – επιδόσεις: Χαμηλή κατανάλωση και μέτριες επιδόσεις

52.335 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2013)

Στο Punto, o κινητήρας 1,3 λτ. πετρελαίου τεχνολογίας MultiJet II, αποδίδει 75 ίππους, αλλά το κυριότερο, 190 Nm ροπής. Χωρίς το σύστημα Start&Stop, που είναι προαιρετικό, το μοντέλο καίει 4,2 λτ./100χλμ. και πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη, ο κινητήρας κινεί ευχάριστα το μικρό της Fiat, αφού είναι εύρωστος από τις χαμηλές στροφές.

H diesel έκδοση του Ibiza 1,2 TDI, διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.) και τις περιορισμένες εκπομπές CO2 (99 γρ./χλμ.) που το απαλλάσσουν από τα τέλη. Το 3κύλινδρο, 12βάλβιδο μοτέρ των 75 ίππων, ικανοποιεί με την απόδοσή του πάνω από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Ωστόσο, εμφανίζει αυξημένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών.


Στο Punto, o κινητήρας 1,3 λτ. πετρελαίου τεχνολογίας MultiJet II, αποδίδει 75 ίππους.

Στο Punto, o κινητήρας 1,3 λτ. πετρελαίου τεχνολογίας MultiJet II, αποδίδει 75 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center