Με 125 ίππους και 200 Nm ροπής, ο 1.000άρης Ecoboost έχει μεταξένια λειτουργία και γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών .
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 125 ίππους και 200 Nm ροπής, ο 1.000άρης Ecoboost έχει μεταξένια λειτουργία και γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών .

Κινητήρες-Επιδόσεις: Τα τούρμπο έχουν το πάνω χέρι

36.790 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2014)

Τα Focus και Golf εξοπλίζονται με τούρμπο κινητήρες μικρού κυβισμού ακολουθώντας την τάση του downsizing. H Toyota επιμένει σε τεχνολογικά προηγμένα ατμοσφαιρικά σύνολα. Το Focus ξεχωρίζει τόσο στον κινητήρα, όσο και στις επιδόσεις. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 125 ίππους (υπάρχει και έκδοση 100 ίππων) και 200 Nm ροπής, έχει μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και 114 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων CO2. Ενσωματώνει 3 κυλίνδρους σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Το σύνολο συνδυάζεται με Start&Stop που αποτελεί μέρος των Econetic Technologies. Αυτές περιλαμβάνουν ακόμα σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, δείκτη σωστής αλλαγής ταχύτητας και ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Ο κινητήρας έχει εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας, με εξαιρετική απόκριση στο γκάζι και ανάλογο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Σαν αποτέλεσμα το Focus εμφανίζει εδώ τις καλύτερες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.
Ο κινητήρας 1,2 TSI του Golf προέρχεται από τη νέα γενιά turbo βενζινοκινητήρων του Ομίλου VW, που διαθέτει 16V κεφαλή και βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Η ισχύς της έκδοσης που παρουσιάζουμε είναι 85 ίπποι με 160 Nm ροπής. Στην πράξη ο κινητήρας εμφανίζει γενικότερα έναν πολιτισμένο χαρακτήρα, τραβάει δυναμικά από χαμηλά (όχι σαν το Focus πάντως) και μόνο στις υψηλές στροφές δείχνει να υπολείπεται σε κυβικά και δύναμη. Ένα 6τάχυτο (αντί του 5τάχυτου που “φοράει”) κιβώτιο θα τον κολάκευε καλύτερα. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, το Golf επωφελείται και από την ύπαρξη συστήματος Start & Stop, που του εξασφαλίζει το χαμηλότερο νούμερο εδώ (4,9 λτ./100 χλμ.)
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,33 του Auris ασπάζεται την τεχνολογία Optimal Drive (ελαφρύς, με ελάχιστες τριβές). Δομικά είναι αλουμινένιος, με 4 κυλίνδρους, 16 βαλβίδες, μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων με απόδοση 99 ίππων. Στην πράξη, το μοτέρ του Auris έχει καλή απόκριση στο χαμηλό φάσμα των στροφών περιστροφής του, αλλά δεν έχει προφανώς το τράβηγμα των τούρμπο γι΄αυτό και υστερεί σε ρεπρίζ παρά το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Παράλληλα έχει κάπως τραχιά λειτουργία και «ακούγεται» στις υψηλές στροφές. Στο θέμα της κατανάλωσης, ο κινητήρας καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ δε συνδυάζεται με Start&Stop. 


Με καλύτερη απόκριση χαμηλά και κοντά κλιμακωμένο κιβώτιο, το Toyota Auris έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις, παρότι είναι το μόνο ατμοσφαιρικό.

Με καλύτερη απόκριση χαμηλά και κοντά κλιμακωμένο κιβώτιο, το Toyota Auris έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις, παρότι είναι το μόνο ατμοσφαιρικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw