
" />
Το τρίτης γενιάς Mini Cooper S πατάει στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της BMW και στο δρόμο εμφανίζεται ωριμότερο από ποτέ. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου όντας ταυτόχρονα σφικτή όσο πρέπει για τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δεν είναι σκληροπυρινό, όμως μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα μαζί του. Από την άλλη, το τιμόνι είναι ελαφρύτερο από αυτό της δεύτερης γενιάς, πόσο μάλλον της πρώτης, ωστόσο στη ρύθμιση normal και sport είναι γρήγορο και πλούσιο σε πληροφόρηση. Σε κάθε περίπτωση, το Cooper S έχει διατηρήσει το «καρτίστικo» feeling με το οποίο άλλωστε έχει καθιερωθεί από τη στιγμή που εμφανίστηκε, είναι όμως πια ένας all-around player.
Οι τελευταίες δοκιμές της νέας Mercedes GLA
Ford Fiesta Active vs Kia Stonic
To Οpel Corsa της Borussia Dortmund
Το επίσημο σκίτσο της νέας Mercedes GLA
Γνώρισε & οδήγησε το νέο Peugeot 208
Ποιο είναι το Car of the Year για την Ιαπωνία;
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές
Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!
Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !
SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!
FORD: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!
SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος
Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !
Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2019 - autotriti.gr