Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία το Ford Mondeo θα συνεχίσει να προσφέρεται κανονικά στην Ευρώπη, ωστόσο με αλλαγή στους κινητήρες βενζίνης.

Μόνο ως υβριδικό το βενζινοκίνητο Ford Mondeo

3.266 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2020)

Με νέα γκάμα κινητήρων θα συνεχίσει να προσφέρεται το Ford Mondeo στην Ευρώπη, καθώς το δημοφιλές μοντέλο «πετάει» από πάνω του τις βενζινοκίνητες εκδόσεις για χάρη του υβριδισμού.


Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία το Ford Mondeo θα συνεχίσει να προσφέρεται κανονικά στην Ευρώπη, ωστόσο με αλλαγή στους κινητήρες βενζίνης, που δε θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμοι. Όπως λοιπόν προκύπτει, αυτοί που θα θελήσουν να παραγγείλουν το μοντέλο με μοτέρ βενζίνης θα έχουν μόνο την επιλογή του Mondeo Hybrid.
 
Το εν λόγω μοντέλο θα προσφέρεται ως σεντάν και βάγκον λαμβάνοντας ισχύ από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων κύκλου Atkinson που υποστηρίζεται από μια μικρή μπαταρία 1,4 kWh και έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Η ισχύς του θα κυμαίνεται στους 189 ίππους.
 
Μάλιστα στην ενημέρωσή της η Ford επισημαίνει πως η ζήτηση για το υβριδικό Mondeo αυξήθηκε κατά 25% τους πρώτους επτά μήνες του έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019. «Για πελάτες που οδηγούν λιγότερο από 20.000 χλμ ετησίως, το Mondeo Hybrid είναι μια έξυπνη επιλογή, καλύτερη και από το ντίζελ, ενώ προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια χωρίς φόρτιση ή το άγχος της αυτονομίας», είπε μεταξύ άλλων ο Roelant de Waard, αντιπρόεδρος, Marketing, Πωλήσεων & Service της Ford Ευρώπης.
 
Από κει και πέρα στο πετρέλαιο, διαθέσιμος θα είναι ο τετρακύλινδρος turbodiesel 2,0 λίτρων EcoBlue κινητήρας (150 PS), που παραμένει η μόνη εναλλακτική για το Mondeo Hybrid.    
 
Το Mondeo Hybrid παράγεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας - όπου η Ford θα παράγει επίσης πλήρεις υβριδικές παραλλαγές των μοντέλων S-MAX και Galaxy από τις αρχές του επόμενου έτους.  

Toyota
moto