Ποια μοντέλα που κυκλοφόρησαν πριν 10 και κάτι χρόνια, θα θεωρούνται κλασικά σε μερικά χρόνια;

Μοντέλα 10ετίας, κλασικά του μέλλοντος

12.545 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2018)

Ποια μοντέλα της περασμένης δεκαετίας είναι τα κλασικά του μέλλοντος;

Τι μας έδωσε η δεκαετία του 2000 που θα μείνει στην ιστορία; Ποια μοντέλα αξίζει να κρατήσουμε για το μέλλον; Ποια αυτοκίνητα ξεχώρισαν για να αξίζουν να ονομάζονται κλασικά σε μερικά χρόνια;
 
Δεν μιλάμε για υπεραυτοκίνητα. Φυσικό είναι κάθε Ferrari, Porsche και Lamborghini, για να ονομάσουμε μόνο μερικές μάρκες, να γίνονται κλασικά από την πρώτη μέρα παραγωγής. Μιλάμε για τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που θα πετύχουν να γίνουν τα κλασικά του μέλλοντος.

Γιατί για αυτά τα μοντέλα είναι επιτυχία το στάτους του κλασικό. Τα ακριβά και τα supercars είναι αναμενόμενο να το πετύχουν.

Από μικρά και μικρομεσαία, το πρώτο Mini είναι μάλλον το ορόσημο της δεκαετίας που πέρασε αφού όχι μόνο γέννησε ξανά το αρχέτυπο, αλλά έδωσε νέο αίμα στην κατηγορία, έφερε τα ρετρό μοντέλα στη μόδα, και στην τελική ανάλυση ήταν απόλαυση να το οδηγείς και έδειχνε υπέροχο.

Το Golf 5 GTI είναι πιθανώς εξίσου άξιο για κλασσικό. Όχι το πιο όμορφο αλλά σίγουρα το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της γενιάς του, πρωτοπόρο σε πολλούς τομείς, γρήγορο, απολαυστικό και αργό, και πρόθυμο ακόμη και σε χέρια αρχάριων οδηγών.

Σε κάτι πιο ιδιαίτερο, το Toyota MR2 στην τελευταία του γενιά  άφησε το σημάδι του ως το τελευταίο πισωκίνητο κεντρομήχανο μικρό ρόουντστερ. Πάνω σε αυτή την επιτυχία περπατάνε σήμερα μοντέλα όπως η Alfa 4c και το νέο Alpine. Στη λίστα των ανοιχτών της περασμένης δεκαετίας ίσως να προσθέσουμε και το S2000 της Honda, το πιο σκληροπυρηνικό της κατηγορίας και γι αυτό αξίζει.

Μια και είμαστε στη Honda, το πρώτο Insight που λανσαρίστηκε το 1999, με τις τρεις του πόρτες και το περίεργο σχήμα, θα παραμείνει άξιο επεξεργασίας στο μέλλον οπότε το στάτους του ως κλασικό μάλλον είναι λογικό.

Στα πιο απλά μοντέλα, το Panda 100, με τους 100 του ίππους και τη χαμηλή του ανάρτηση είναι από τώρα κλασικό, χάρη στα γονίδια του Panda που αντέχουν στο χρόνο αλλά και τον πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα του.

Τέλος, στα πιο περίεργα μοντέλα που είδαμε τη δεκαετία του 2000, το Citroen C6 ξεχωρίζει ως το πιο περίεργο, και άρα προκρίνεται, ενώ ακόμη πιο περίεργο είναι το Renault Avantime που αν και πολυμορφικό, είναι θα είναι ιδιαίτερα άξιο προσοχής για το μέλλον.

Εσείς ποια μοντέλα σε αυτή τη λίστα πιστεύετε ότι θα γίνουν κλασικά; Και ποια θα προσθέσετε εσείς στη λίστα; Ποια μοντέλα νομίζετε εσείς ότι είχαν στη δεκαετία που πέρασε το κατιτίς που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να μείνει κλασικό;

PEIRAIOS LEASING
NISSAN