Η νέα Mercedes-Benz C-Class σχεδιαστικά, αλλά και τεχνολογικά, παραπέμπει κατΆ ευθείαν στην ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, την υπερπολυτελή S-Class.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Mercedes-Benz C-Class σχεδιαστικά, αλλά και τεχνολογικά, παραπέμπει κατΆ ευθείαν στην ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, την υπερπολυτελή S-Class.

Mercedes-Βenz C-Class - Μια S-Class υπό κλίμακα

24.328 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Mercedes-Benz στην προσπάθεια της να δημιουργήσει ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο υψηλών προδιαγραφών και να αυξήσει την απόσταση από τα ανταγωνιστικά μοντέλα, δανείστηκε στοιχεία και τεχνολογία από την ζηλευτή S-Class, που είναι η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας σε όλα τα επίπεδα.

H νέα C-Class είναι πιο κομψή από ποτέ, με την εικόνα της να προσδιορίζεται από τη μάσκα, που παραπέμπει άμεσα στην S-Class, όπως και η διαμόρφωση του πίσω μέρους της. Από την πρώτη κιόλας ματιά η αίγλη της νέας C-Class απογειώνεται, ενώ η κομψή σχεδίαση συνδυάζεται και με σπουδαία αεροδυναμική (cd: 0,24).  Γενικά οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz δεν τσιγκουνεύτηκαν σε κανένα σημείο και σε καμία περίπτωση τις ιδέες προκειμένου να τονώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το ίματζ της «μικρής» τους λιμουζίνας. Κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό, όπου το hi-tech καλύπτεται και με το παραπάνω, τόσο από το Touchpad στην κεντρική κονσόλα (λειτουργεί σαν «ποντίκι» αφής για την επιλογή λειτουργιών του συστήματος infotainment COMAND), όσο και από το Head Up Display, που προβάλει βασικές ενδείξεις λειτουργία και πλοήγησης στο παρμπρίζ ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Στην S-Class παραπέμπει ο σχεδιασμός των περισσότερων διακοπτών, όπως και το «έξυπνο» σύστημα κλιματισμού που μπαίνει στην «ανακύκλωση», όταν το GPS διαβάσει πως κινείται μέσα σε σήραγγα. Επίσης, το σύστημα κλιματισμού της νέας C-Class διαθέτει σύστημα ιονισμού το οποίο καθαρίζει τον αέρα και δίνει φρεσκάδα στο εσωτερικό.

Δίαιτα κιλών, πληθωρική τεχνολογία
Παρότι μεγαλύτερη σε διαστάσεις η C-Class είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από πριν χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου. Το 2010 ξεκίνησε η έντονη χρήση αλουμινίου από την SLS, η οποία πέρασε το 2012 στην SL και στην συνέχεια το 2013 στην S-Class και τώρα έρχεται η σειρά της C-Class! Η μείωση του βάρος βέβαια έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στα οδηγικά χαρακτηριστικά, όσο και στην οικονομία καυσίμου. Τα περισσότερα συστήματα ασφάλειας και άνεσης έρχονται από τη νέα Mercedes S-Class (που φυσικά δεν υπήρχαν στην προηγούμενη γενιά), όντας το πρώτο μεσαίο μοντέλο με αερανάρτηση ρυθμιζόμενης απόσβεσης. H ανάρτηση AIRMATIC μέχρι τώρα αποτελούσε προνόμιο μόνο των E και S-Class. 

Inteligent Drive αποκαλεί η Mercedes-Benz το σύνολο των ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης, που χρησιμοποιεί στο βασικό ή έξτρα εξοπλισμό της νέας C-Class. Tο Attention Assist είναι στάνταρ και ελέγχει την κατάσταση του οδηγού από το στιλ οδήγησης και ειδοποιεί αν χρειάζεται στάση για ξεκούραση. Μετά υπάρχει το Collision Prevention Assist Plus, που με τη βοήθεια ραντάρ εμπρός και πίσω αναλαμβάνει αυτόνομο  φρενάρισμα και αποφυγή ατυχήματος αν οδηγός δεν αντιδράσει σε προδιαγραφόμενους κινδύνους. 

Το Distronic Plus είναι το ενεργό cruise control, το Pre Safe προετοιμάζει συστήματα ασφαλείας όπως οι ζώνες για να μειωθούν οι συνέπειες ενός διαγραφόμενου ατυχήματος, το Active Lane Keeping Assist ελέγχει για ακούσια αλλαγή λωρίδας και αν χρειαστεί φρενάρει κατάλληλα τους τροχούς για να φέρει το αυτοκίνητο στη σωστή πορεία. Στα δεκάδες σοφιστικέ συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνεται ακόμα το Active Parking Assist με κάμερα 360ο, το Traffic Sign Assist που βλέπει τα σήματα και τα όρια ταχύτητας, οι προβολείς με αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων. Ε δε νομίζουμε να χρειάζονται και άλλες αποδείξεις του πόσο S-Class κρύβει η σαφώς πιο προσιτή στο ευρύ αγοραστικό κοινό νέα C-Class;


H εικονιζόμενη S-Class αποτελεί τη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz .

H εικονιζόμενη S-Class αποτελεί τη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz .

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center