To αγωνιστικό πρωτότυπο της Toyota πρωταγωνίστησε στο φετινό Λε Μαν και το υβριδικό του σύστημα βασίζεται στην ίδια αρχή λειτουργίας των καθημερινών υβριδικών Auris και Yaris.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To αγωνιστικό πρωτότυπο της Toyota πρωταγωνίστησε στο φετινό Λε Μαν και το υβριδικό του σύστημα βασίζεται στην ίδια αρχή λειτουργίας των καθημερινών υβριδικών Auris και Yaris.

Toyota Auris - Mια ματιά σου μόνο φτάνει

24.355 Επισκέψεις στο άρθρο

Η δεύτερη γενιά Auris χαρακτηρίζεται από την δυναμική σχεδίαση, που εκτός από την εμφάνιση ωφελεί και την αεροδυναμική. Όπως ακριβώς και στο συναρπαστικό πισωκίνητο σπορ κουπέ της ιαπωνικής φίρμας, το GT86…

Ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο σαν την Toyota GT86 ξεχωρίζει μέσα σε όλα και για την δυναμική του σχεδίαση. 

Πόσους όμως βολεύει στην καθημερινότητα ένα τόσο ειδικό μοντέλο; Σίγουρα πάντως λιγότερους από όσους ένα πρακτικό πεντάθυρο mainstream χάτσμπακ σαν το νέο Toyota Auris, που επιτέλους απέκτησε αιχμηρή σχεδίαση. Αυτός είναι και ο βασικός κρίκος που συνδέει τα δύο μοντέλα και έχει σαφέστατα να κάνει με την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota, που στοχεύει να προσφέρει στα μοντέλα που την υιοθετούν ένα μεγαλύτερο αισθητικό δυναμισμό. 

Τόσο στην Auris, όσο και στην GT86 παρούσες είναι οι φόρμες Keen Look (που σημαίνει ότι η σχεδίαση είναι εκλεπτυσμένη και αποτελεσματική αεροδυναμικά), αλλά και Under Priority (σχέδιο που καθίσταται εμφανές στον εμπρός προφυλακτήρα, με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος). Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουμε τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τα οποία εφάπτονται πάνω στη γρίλια της μάσκας και δημιουργούν ένα ενιαίο πάνελ – μια πρακτική που έχουμε γνωρίσει και στο RAV4. Το πιο έντονο, ωστόσο, στοιχείο εμπρός είναι τα φώτα ημέρας από LED. Στο ίδιο σχεδιαστικό και αεροδυναμικό μήκος κύματος είναι και το νέο Toyota Yaris. 

Υβριδικά αγωνιστικά
 Tι κοινό θα μπορούσε να έχει το υβριδικό Yaris ή το Auris με ένα αγωνιστικό πρωτότυπο του Λε Μαν; Mα τη φιλοσοφία του Hybrid Synergy Drive, δηλαδή το συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα, που παίρνει ενέργεια από μπαταρίες, που φορτίζουν κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού! Φυσικά οι επιδόσεις ενός hi-tech mainstream υβριδικού μοντέλου παραγωγής δεν μπορεί να έχουν καμία σχέση με τα πρωτότυπα αγωνιστικά, που φέρουν 3,7 λτ. V8 αγωνιστικό κινητήρα μαζί με ανάλογο υβριδικό σύστημα (TS040 Hybrid), αλλά η φιλοσοφία είναι κοινή και αυτό μετράει! 


Oι φόρμες Keen Look, αλλά και Under Priority (εμφανής στον εμπρός προφυλακτήρα, με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος) συνδέουν την σπορ πισωκίνητη κουπέ GT86 με το Auris και το Yaris όχι μόνο οπτικά, αλλά και αεροδυναμικά.

Oι φόρμες Keen Look, αλλά και Under Priority (εμφανής στον εμπρός προφυλακτήρα, με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος) συνδέουν την σπορ πισωκίνητη κουπέ GT86 με το Auris και το Yaris όχι μόνο οπτικά, αλλά και αεροδυναμικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green