Το 3ης γενιάς Leon υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής φίρμας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 3ης γενιάς Leon υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής φίρμας.

Seat Leon

89.617 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2013)

Ανέκαθεν το SEAT Leon χαρακτηριζόταν από τις σπορ διαθέσεις του, τουλάχιστον μέχρι την έλευση της τρίτης γενιάς, μιας και δοκιμάζοντάς την διαπιστώσαμε πως είχε αμβλύνει κάπως τα δυναμικά χαρακτηριστικά της. Επίσης, είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του μικρομεσαίου ισπανικού μοντέλου, που είναι διαθέσιμο στο αγοραστικό κοινό σε 3θυρο αμάξωμα.

Είναι εμφανές από τα πρώτα χλμ., πως το Leon έχει ωφεληθεί από την ελάφρυνση του βάρους του (κατά 90 περίπου κιλά) και τη βελτιωμένη ακαμψία του πατώματος MQB του ομίλου VW, που χρησιμοποιεί και το νέο VW Golf. Παράλληλα, το κράτημα δεν πάσχει, αφού το XDS βοηθά την πρόσφυση στις στροφές, αλλά αν το παρακάνεις, το ESP θα επέμβει νωρίς. Πάντως, τα φρένα είναι κορυφαία, αφού η απόσταση ακινητοποίησης με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, περιορίζεται στα 36,4 μέτρα!

Το Leon SC δείχνει πιο compact, πιο στιβαρό και πιο δυναμικό σε σχέση με το 5θυρο και συγχρόνως θυμίζει κάτι από κουπέ, χάρη στους τονισμένους ώμους στο πίσω μέρος, αλλά κυρίως λόγω του ότι η έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. και η κλίση του είναι πιο έντονη κατά 18,5 μοίρες. Παράλληλα η πίσω κολώνα είναι πιο κεκλιμένη κατά 19 μοίρες.  Όλα αυτά δεν είναι απαρατήρητα και το Leon SC τραβάει το βλέμμα, όντας πραγματικά κάτι παραπάνω από ένα πεντάθυρο με μείον 2 πόρτες πίσω. 

Ο 1,4 TSI κινητήρας, με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 122 ίππους και 200 Nm ροπής μόλις στις 1.400 σ.α.λ. και μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας διακρίνεται για την ευστροφία του, την ελαστικότητά του και τη «γλυκιά» του απόδοση μέχρι σχεδόν και τον κόφτη. Στο πεδίο των επιδόσεων, τα 8,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα είναι κάτι παραπάνω από άξια των σπορτίφ προσδοκιών, ενώ πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ. 

Το 6άρι κιβώτιο από την πλευρά του έχει θετικό επιλογέα και με τη μακριά 6η σχέση μειώνει την κατανάλωση στο ταξίδι και κρατάει το θόρυβο σε χαμηλά επίπεδα. Ιδιαίτερα οικονομικό είναι το Leon SC, το οποίο με λίγη προσοχή δεν ξεφεύγει πολύ από τα 5,2 λτ./100 χλμ.(με 120 γρ.CO2/χλμ.), που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Ακόμα και σε πίεση, τα όργανά μας δεν ξεπέρασαν σε ένδειξη τα 8,4 λτ./100 χλμ.

Tο πλαίσιο δείχνει πιο στιβαρό και «δεμένο» από αυτό του 5θυρου, ενώ, χάρη και στη πλατφόρμα MQB του ομίλου VW και την εξοικονόμηση του βάρους, δείχνει ανάλαφρο και πατάει γερά στο δρόμο, την ώρα που η ποιότητα κύλισης και η μόνωση στην καμπίνα είναι καλή, καθιστώντας άνετο ένα ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.

Γιατί μας ξάφνιασε ευχάριστα
Το SEAT Leon λοιπόν, αποτελεί μια ευχάριστη προσθήκη στη γκάμα του μικρομεσαίου ισπανικού μοντέλου με όμορφη σχεδίαση, ζωντανές επιδόσεις, αλλά και σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά. Mε υψηλή ποιότητα κατασκευής και τιμή που ξεκινά από τα 12.840 ευρώ, η νέα γενιά του Leon αποτελεί μια από τις ανταγωνιστικότερες προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία. 

200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT  LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Είναι εμφανές από τα πρώτα χλμ., πως το Leon έχει ωφεληθεί από την ελάφρυνση του βάρους του (κατά 90 περίπου κιλά) και τη βελτιωμένη ακαμψία του πατώματος MQB του ομίλου VW.

Είναι εμφανές από τα πρώτα χλμ., πως το Leon έχει ωφεληθεί από την ελάφρυνση του βάρους του (κατά 90 περίπου κιλά) και τη βελτιωμένη ακαμψία του πατώματος MQB του ομίλου VW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center