Ποια μοντέλα πρέπει να ξαναβγάλουν οι κατασκευαστές; Ποια σας λείπουν;
Πόσα μοντέλα παράγονται σήμερα από την πρώτη μέρα παραγωγής τους; Και πόσα σταμάτησαν στην πορεία και εξαφανίστηκαν; Και από αυτά ποια σας λείπουν και ποια θα θέλατε να δείτε ξανά να μπαίνουν σε παραγωγή σε νέες εκδόσεις;
Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από την Fiat. Τα τελευταία 20 χρόνια η Fiat έχει σταματήσει δύο από τα πιο πετυχημένα της μοντέλα. Το Coupe και την Barchetta. Θα μπορούσε να πει κανείς πως η Barchetta «ζει» στο 124 Spyder, όμως ένα μικρό ρόουντστερ βασισμένο σε μηχανικά ενός μικρού μοντέλου, και άρα απλό και φθηνό, θα ταίριαζε πολύ στη γκάμα της Fiat και στην τσέπη του Έλληνα οδηγού.
Το Coupe, το δημιούργημα του Chris Bangle που καθόρισε στις σχεδιαστικές εξελίξεις όλης της δεκαετίας, ήταν αντικειμενικά ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα στην αγορά. Η Fiat ήθελε ένα κουπέ μοντέλο, και για χάρη του απέρριψε την πρόταση του Pininfarina και προτίμησε να το σχεδιάσει στα δικά της στούντιο. Το μοντέλο του Pininfarina πήρε λίγο αργότερα σάρκα και οστά ως το Peugeot 406 Coupe.
Ακόμη ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε όσο λίγα χάρη στο πολύ κομψό του σχήμα. Η Peugeot το αντικατέστησε με ένα ενδιαφέρον μοντέλο για το 407, το τελευταίο κουπέ της μάρκας, αν και στη θέση του ήρθε το RCZ, το μοντέλο που έβαλε τα γυαλιά στο Audi TT σε θέματα σχεδίασης. Όμως και το RCZ σταμάτησε το 2015 και έτσι το μόνο γαλλικό κουπέ αυτοκίνητο σήμερα είναι το καινούργιο Alpine.
Φυσικά πολλά μοντέλα ξαναβγήκαν στην παραγωγή μετά από χρόνια, όπως το Sirocco, αν και οι ομοιότητες με το πρώτο μοντέλο της δεκαετίας του 80 ήταν μάλλον στο όνομα, αλλά και το Beetle, που με δύο σύγχρονες γενιές κλείνει και αυτό τον κύκλο του στην αγορά. Από τη VW λείπει ένα Corrado, αλλά και από την Opel μετά από τόσα χρόνια, δεν είδαμε ποτέ ένα νέο Calibra.
Δεν είναι όμως μόνο τα κουπέ και σπορ που έχουν λείψει από τις γκάμες. Είναι και κάποια πραγματικά ανεπανάληπτα μοντέλα. Όπως η Alfa Romeo 33 Station Wagon 4x4. Ή μία Citroen GS/GSA/BX, ένα ελαφρύ μικρομεσαίο με έμφαση στην άνεση, ξεχωριστή σχεδίαση και υδροπνευματική ανάρτηση.
Εσείς ποια μοντέλα θα θέλατε να δείτε να βάζουν στη γκάμα τους οι κατασκευαστές; Ποιο μοντέλο των περασμένων δεκαετιών λείπει σήμερα και θα έπρεπε να επανέλθει σε σύγχρονη έκδοση; Τι λέτε;
Προσωπικά θα ήθελα να δώ ξανά ,και θα αγόραζα με κλειστά τα μάτια ,ένα OPEL ASCONA το οποίο κακώς δεν χρησιμοποίησε η opel για να αντιμετωπίσει την COROLLA.
Με την σημερινή τεχνολογία και τα άπειρα "μπλιμπλικια" οποίο αυτοκίνητο και να έβγαινε ξανά θα ήταν το λιγότερο κακή αντιγραφή και στην χειρότερη περίπτωση σκοτωστρα στα χέρια των νέων οδηγών.
Το Ελληνικο PONY της NAMCO και το ΑUTOBIANCHI A112.
Lancia Delta integrale
Toyota Celica, Hyundai s-coupe, Fiat X 1/9 (καλά τιθυμήθηκα τώρα) Alfa Romeo Spider,
Peugeot 106 rallye
HONDA CRX!!!!
Alfasud
Προσωπικά θα ήθελα να δώ ξανά ,και θα αγόραζα με κλειστά τα μάτια ,ένα OPEL ASCONA το οποίο κακώς δεν χρησιμοποίησε η opel για να αντιμετωπίσει την COROLLA.
Με την σημερινή τεχνολογία και τα άπειρα "μπλιμπλικια" οποίο αυτοκίνητο και να έβγαινε ξανά θα ήταν το λιγότερο κακή αντιγραφή και στην χειρότερη περίπτωση σκοτωστρα στα χέρια των νέων οδηγών.