Με «ψαγμένο» τεχνικό υπόβαθρο, η νέα Giulia Quadrifoglio στο δρόμο ξεχωρίζει για το δυναμισμό της και τα κορυφαία οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά, που την καθιστούν ένα από τα top σεντάν της εποχ

Με «ψαγμένο» τεχνικό υπόβαθρο, η νέα Giulia Quadrifoglio στο δρόμο ξεχωρίζει για το δυναμισμό της και τα κορυφαία οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά, που την καθιστούν ένα από τα top σεντάν της εποχής.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Εκρηκτικός συνδυασμός

43.645 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)

Κάτω από το μπροστινό καπό της Giulia Quadrifoglio και πίσω από τον εμπρόσθιο άξονα, αναπαύεται ένας κινητήρας-διαμάντι, για τον οποίο δικαίως οι Ιταλοί είναι υπερήφανοι, «φωνάζοντας» και την εμπλοκή της Ferrari στην εξέλιξή του. Πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σχήμα V μοτέρ, με χωρητικότητα 2.891 κ.εκ. και διπλή υπερτροφοδότηση. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει το γεγονός ότι είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο, προς όφελος του βάρους, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, ενώ διαθέτει μεταξύ άλλων άμεσο ψεκασμό, αλλά και για πρώτη φορά σε Alfa, σύστημα ηλεκτρονικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Η ονομαστική απόδοση του νέου κινητήρα είναι 510 άλογα στις 6.500 σ.α.λ., καθιστώντας έτσι τη νέα Giulia Quadrifoglio ως την ισχυρότερη Alfa για το δρόμο, ενώ η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 600 Nm διαθέσιμα μόλις στις 2.500 σ.α.λ. Ο αγοραστής της top Giulia μπορεί να την επιλέξει είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Στις επιδόσεις, τα νούμερα που ανακοινώνει η Alfa είναι καταιγιστικά, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα η Giulia Quadrifoglio απαιτεί μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 307 χλμ./ώρα.

Έκρηξη…

Ο ιταλικός V6 παίρνει μπρος, γεμίζοντας την καμπίνα με τον ήχο του. Περιμένοντας στη σειρά για να οδηγήσω την Giulia Quadrifoglio στην πίστα της Fiat στο Μπαλόκο, δεν μπορώ να αποφασίσω με ποιο set-up του Alfa DNA Pro να ξεκινήσω (επεμβαίνει στην απόκριση του κινητήρα και στο αυτόματο κιβώτιο), με το μυαλό να λέει «Dynamic» και το συναίσθημα «Race». Το συναίσθημα, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν θα υπερτερήσει, οπότε γυρίζω δεξιά προς το D το νέο χειριστήριο του DNA και προετοιμάζομαι για την πίστα. Λόγω και της φωτογράφισης, τα πρώτα χιλιόμετρα είναι αναγνωριστικά και αμέσως αντιλαμβάνομαι την έλλειψη του lag και την πρόθεση του V6 να ανεβάσει γρήγορα στροφές γεμίζοντας το στροφόμετρο και φθάνοντας στα κόκκινα, με έναν τρόπο που θυμίζει πολύστροφα ατμοσφαιρικά σύνολα. Από κοντά και το κιβώτιο, το οποίο αλλάζει γρήγορα τις σχέσεις και ανταποκρίνεται άμεσα στις ρυθμίσεις του γκαζιού με το δεξί μου πόδι, έχοντας βέβαια πάντα στο νου του και την κατανάλωση (για περισσότερη οικονομία, υπάρχει το mode Advanced efficiency στο Alfa DNA). Η διαδρομή στην πίστα για τη φωτογράφιση τελειώνει και οι Ιταλοί μου δίνουν το OK για να συνεχίσω το γυρολόγιό μου χωρίς τη συνοδεία του φωτογράφου. Το δεξί χέρι, αυτόματα σχεδόν γυρίζει τον διακόπτη του DNA Pro στο «Race» και με ένα βαθύ πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ο V6 ξυπνά και γεμίζει την καμπίνα με έναν εκκωφαντικό κρότο κάθε φορά που αλλάζω ταχύτητα στις 7.000-7.500 στροφές. Το συναίσθημα του να βρίσκομαι μετά από πολλά χρόνια σε μια πραγματικά εκρηκτική Alfa είναι εκπληκτικό, και έτσι παραβλέποντας κάποια μικρο-παράπονα για την απόκριση του αυτόματου κιβωτίου, ένα χαμόγελο ευχαρίστησης διαγράφεται στα χείλη μου. Για το πώς βάζει κάτω όλη αυτή τη δύναμη η Giulia και τι κάνει στην πίστα, διαβάστε παρακάτω, στον κομμάτι του κινητήρα πάντως δεν μπορώ να μην προσδώσω τα εύσημα στους Ιταλούς που επιτέλους επιστρέφουν με ένα μοτέρ ανώτερο ίσως και από την ίδια τους την ιστορία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto