Με «ψαγμένο» τεχνικό υπόβαθρο, η νέα Giulia Quadrifoglio στο δρόμο ξεχωρίζει για το δυναμισμό της και τα κορυφαία οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά, που την καθιστούν ένα από τα top σεντάν της εποχής.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Εκρηκτικός συνδυασμός
43.645 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)
Κάτω από το μπροστινό καπό της Giulia Quadrifoglio και πίσω από τον εμπρόσθιο άξονα, αναπαύεται ένας κινητήρας-διαμάντι, για τον οποίο δικαίως οι Ιταλοί είναι υπερήφανοι, «φωνάζοντας» και την εμπλοκή της Ferrari στην εξέλιξή του. Πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σχήμα V μοτέρ, με χωρητικότητα 2.891 κ.εκ. και διπλή υπερτροφοδότηση. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει το γεγονός ότι είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο, προς όφελος του βάρους, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, ενώ διαθέτει μεταξύ άλλων άμεσο ψεκασμό, αλλά και για πρώτη φορά σε Alfa, σύστημα ηλεκτρονικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Η ονομαστική απόδοση του νέου κινητήρα είναι 510 άλογα στις 6.500 σ.α.λ., καθιστώντας έτσι τη νέα Giulia Quadrifoglio ως την ισχυρότερη Alfa για το δρόμο, ενώ η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 600 Nm διαθέσιμα μόλις στις 2.500 σ.α.λ. Ο αγοραστής της top Giulia μπορεί να την επιλέξει είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Στις επιδόσεις, τα νούμερα που ανακοινώνει η Alfa είναι καταιγιστικά, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα η Giulia Quadrifoglio απαιτεί μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 307 χλμ./ώρα.
Έκρηξη…
Ο ιταλικός V6 παίρνει μπρος, γεμίζοντας την καμπίνα με τον ήχο του. Περιμένοντας στη σειρά για να οδηγήσω την Giulia Quadrifoglio στην πίστα της Fiat στο Μπαλόκο, δεν μπορώ να αποφασίσω με ποιο set-up του Alfa DNA Pro να ξεκινήσω (επεμβαίνει στην απόκριση του κινητήρα και στο αυτόματο κιβώτιο), με το μυαλό να λέει «Dynamic» και το συναίσθημα «Race». Το συναίσθημα, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν θα υπερτερήσει, οπότε γυρίζω δεξιά προς το D το νέο χειριστήριο του DNA και προετοιμάζομαι για την πίστα. Λόγω και της φωτογράφισης, τα πρώτα χιλιόμετρα είναι αναγνωριστικά και αμέσως αντιλαμβάνομαι την έλλειψη του lag και την πρόθεση του V6 να ανεβάσει γρήγορα στροφές γεμίζοντας το στροφόμετρο και φθάνοντας στα κόκκινα, με έναν τρόπο που θυμίζει πολύστροφα ατμοσφαιρικά σύνολα. Από κοντά και το κιβώτιο, το οποίο αλλάζει γρήγορα τις σχέσεις και ανταποκρίνεται άμεσα στις ρυθμίσεις του γκαζιού με το δεξί μου πόδι, έχοντας βέβαια πάντα στο νου του και την κατανάλωση (για περισσότερη οικονομία, υπάρχει το mode Advanced efficiency στο Alfa DNA). Η διαδρομή στην πίστα για τη φωτογράφιση τελειώνει και οι Ιταλοί μου δίνουν το OK για να συνεχίσω το γυρολόγιό μου χωρίς τη συνοδεία του φωτογράφου. Το δεξί χέρι, αυτόματα σχεδόν γυρίζει τον διακόπτη του DNA Pro στο «Race» και με ένα βαθύ πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ο V6 ξυπνά και γεμίζει την καμπίνα με έναν εκκωφαντικό κρότο κάθε φορά που αλλάζω ταχύτητα στις 7.000-7.500 στροφές. Το συναίσθημα του να βρίσκομαι μετά από πολλά χρόνια σε μια πραγματικά εκρηκτική Alfa είναι εκπληκτικό, και έτσι παραβλέποντας κάποια μικρο-παράπονα για την απόκριση του αυτόματου κιβωτίου, ένα χαμόγελο ευχαρίστησης διαγράφεται στα χείλη μου. Για το πώς βάζει κάτω όλη αυτή τη δύναμη η Giulia και τι κάνει στην πίστα, διαβάστε παρακάτω, στον κομμάτι του κινητήρα πάντως δεν μπορώ να μην προσδώσω τα εύσημα στους Ιταλούς που επιτέλους επιστρέφουν με ένα μοτέρ ανώτερο ίσως και από την ίδια τους την ιστορία.
Ο ιταλικός V6 παίρνει μπρος, γεμίζοντας την καμπίνα με τον ήχο του. Περιμένοντας στη σειρά για να οδηγήσω την Giulia Quadrifoglio στην πίστα της Fiat στο Μπαλόκο, δεν μπορώ να αποφασίσω με ποιο set-up του Alfa DNA Pro να ξεκινήσω (επεμβαίνει στην απόκριση του κινητήρα και στο αυτόματο κιβώτιο), με το μυαλό να λέει «Dynamic» και το συναίσθημα «Race». Το συναίσθημα, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν θα υπερτερήσει, οπότε γυρίζω δεξιά προς το D το νέο χειριστήριο του DNA και προετοιμάζομαι για την πίστα. Λόγω και της φωτογράφισης, τα πρώτα χιλιόμετρα είναι αναγνωριστικά και αμέσως αντιλαμβάνομαι την έλλειψη του lag και την πρόθεση του V6 να ανεβάσει γρήγορα στροφές γεμίζοντας το στροφόμετρο και φθάνοντας στα κόκκινα, με έναν τρόπο που θυμίζει πολύστροφα ατμοσφαιρικά σύνολα. Από κοντά και το κιβώτιο, το οποίο αλλάζει γρήγορα τις σχέσεις και ανταποκρίνεται άμεσα στις ρυθμίσεις του γκαζιού με το δεξί μου πόδι, έχοντας βέβαια πάντα στο νου του και την κατανάλωση (για περισσότερη οικονομία, υπάρχει το mode Advanced efficiency στο Alfa DNA). Η διαδρομή στην πίστα για τη φωτογράφιση τελειώνει και οι Ιταλοί μου δίνουν το OK για να συνεχίσω το γυρολόγιό μου χωρίς τη συνοδεία του φωτογράφου. Το δεξί χέρι, αυτόματα σχεδόν γυρίζει τον διακόπτη του DNA Pro στο «Race» και με ένα βαθύ πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ο V6 ξυπνά και γεμίζει την καμπίνα με έναν εκκωφαντικό κρότο κάθε φορά που αλλάζω ταχύτητα στις 7.000-7.500 στροφές. Το συναίσθημα του να βρίσκομαι μετά από πολλά χρόνια σε μια πραγματικά εκρηκτική Alfa είναι εκπληκτικό, και έτσι παραβλέποντας κάποια μικρο-παράπονα για την απόκριση του αυτόματου κιβωτίου, ένα χαμόγελο ευχαρίστησης διαγράφεται στα χείλη μου. Για το πώς βάζει κάτω όλη αυτή τη δύναμη η Giulia και τι κάνει στην πίστα, διαβάστε παρακάτω, στον κομμάτι του κινητήρα πάντως δεν μπορώ να μην προσδώσω τα εύσημα στους Ιταλούς που επιτέλους επιστρέφουν με ένα μοτέρ ανώτερο ίσως και από την ίδια τους την ιστορία.
Aπαντηση προς AUTOTRITI:Ο αεροδυναμικος συντελεστης των απλων εκδοσεων της Giulia ειναι 0,23. Oσον αφορα τις ενστασεις σας για την συναρμογη, να πουμε οτι την κατασκευη του εσωτερικου και συναρμογη ειναι Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW. Τον Σεπτέμβρη του 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Faurecia ως δείγμα των δυνατοτήτων της έθεσε στο κέντρο του περιπτέρου της το ταμπλό της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι του νέου Α4 ή της νέας σειράς 7 που επίσης προμηθεύει. Μια από τις καινοτομίες είναι ότι τα πλαστικά του εσωτερικού \έχουν σε ποσοστό 20% φυτικές ίνες κάνναβης που προσφέρουν μια μείωση βάρους κατά 17% σε σχέση με τα συμβατικά πλαστικά! Οποτε σε κατι το οποιο παρουσιαζει η ιδια η Γαλλικη εταιρεια ως το top προ'ι'ον της με νεες καινοτομιες που ακομα δεν εχουν εφαρμοστει σε Γερμανικα μοντελα ,αλλα θα εφαρμοστουνστις επομενες γενιες των Γερμανικων ειναι ακατανοητη η διατυπωση παραπονων για την συναρμογη και ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα το διαπιστωσουν ολοι οσοι θα επισκευτουν τις αντιπροσωπιες για να την δουνε απο κοντα. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΣΑΣ: '' Το εάν είναι καλύτερη η Giulia Quadrifoglio από τη BMW M3, αυτό δεν είναι της παρούσας στιγμής.'' MΑΛΙΣΤΑ........Με καλη προαιρεση θα σας πω, οτι καθε φορα που κατα την αποψη σας ενα Γερμανικο υπερτερει δεν μας γραφετε ατακες οτι δεν ειναι της παρουσης,αλλα μας λετε επι τοπου οτι υπερτερει....... Εδω ειναι προφανες οτι η Giulia καθ οτι ανωτερη ,δεν συγκρινεται σε δυναμη και αισθηση με τις Μ3-Μ4 και μας λετε οτι δεν ειναι της παρουσης.....Τελος παντων θα σας πω οτι το Γερμανικο automotor sport εγραψε οτι ηgiulia ειναι ανωτερη του Γερμανικου ανταγωνισμου......και το carmagazine εθετε το ερωτημα για το αν εχουμε να κανουμε με μια τρεταθυρη ferrari. Κατα τ αλλα θα πω ειλικρινα οτι ηταν ενα πολυ καλο review και ευχαριστουμε για την ενημερωση.
Μια ερώτηση θελω να κάνω : λέτε ότι εχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Πως ειναι χαμηλός την στιγμή του το α4 εχει 0.23, το insignia 0.24, και η cla 0.24 όταν η άλφα εχει 0.32;
Απάντηση: Το 0,32 είναι της Giulia Quadrifoglio. Η απλή Giulia, παρότι η Alfa δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα, πιστεύεται ότι είναι στο 0,25. Παραδοσιακά, οι πολύ γρήγορες εκδόσεις των σεντάν έχουν χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή από τις απλές (λόγω μεγαλύτερων ζαντών, εισαγωγών κ.λπ.). Π.χ. η Mercedes C-Class στη βασική της έκδοση έχει 0,24 και στην C 63 AMG 0,32 - όσο η Giulia Quadrifoglio.
Nα συμπληρωσω οτι η Γερμανικη εκδοση του automotor sport ,για το εσωτερικο της giulia ειπε οτι ειναι σε ποιοτητα μεταξυ bmw και audi και ΔΕΝ ανεφερε παραπονα για την συναρμογη.
Ωραία γραμμένο το review. Δοκιμάσατε άραγε καμιά πιο "ταπεινή" έκδοση να μας πείτε εντυπώσεις ή μόνο την κορυφαία;
Η ΒΜW είναι πλέον ο ισχυρότερος ανεξάρτητος κολοσσός στην κατασκευή πολυτελών αυτοκίνητων. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εταιρίες. Μπορούμε όμως να συγκρίνουμε τα προϊόντα τους. Ας σκεφτούμε, ποια ήταν εκείνη η φιλοσοφία, που έκανε την BMW μια τόσο ισχυρή εταιρεία ? Η συνταγή ήταν - είναι μια.. πολυτελή αυτοκίνητα , με σπορ και ΄παθιασμένα΄ χαρακτηριστικά, είτε στην εμφάνιση, είτε στην οδική αίσθηση. Από πού όμως τα κληρονόμησε αυτά μια γερμανική εταιρία? Άποψη μου , η BMW, έχει παντρέψει προ πολλού δυο χώρες. Την χώρα της Lamborghini, και την χώρα της Mercedes. Ας συγκρίνουμε την alfa 155 με την e36. Ο ήχος του κινητήρα είναι ίδιος, το τιμόνι, το ίδιο ακριβές και τα ελατήρια το ίδιο σφιχτά. Γιατί η bmw όμως είχε αυτή την εξέλιξη-πορεία? Γιατί απλά η ποιότητα της, ήταν πάντα κοντά στα επίπεδα της Mercedes.Τώρα η alfa προσπαθεί να κάνει το ίδιο, κρατά τα χαρακτηριστικά της, επιστρέφει στην πίσω κίνησης, και προσθέτει ποιότητα! Ο ανταγωνισμός είναι εκείνος που φέρνει την εξέλιξη. Καλή επιτυχία, από έναν φανατικό μπεμβεδακια.
EΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ AUTOTRITI Γραφετε : '' Η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, όμως δεν μπορούν να χαρακτηριστούν άψογα.'' Επειδξ αυτες τις μερες παω να δω το αυτοκινητο Θα ηθελα να μου πειτε που εντοπισατε τα τα ψεγαδια στην συναρμογη και στο φινιρισμα για να εστιασω και γω,γιατι αυτο που γραφετε ειναι γενικολογο.Οπως σας ειχα ξαναγραψει,Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW το εσωτερικο διακοσμο,και συμφωνα με τα λεγομενα της Γαλλικης εταιρειας τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει στην giulia ειναι οτι καλυτερο διαθετει.....Οοτε καπου δεν κολαει αυτο που γραφετε....Θα εκτιμουσα μια απαντηση σας για το που εντοπισατε την μη αψογη συναρμογη-φινιρισμα οπως ισχυριζεστε.Ευχαριστω.
ακους εκει,εγω θυμηθηκα ενα αρθρο που ελέγε "αντε γεια Giulia" και λέω το ειχα διαβασει αλλου;
Ειπα και εγω,θα περασει μερα χωρις αρθρο για το υπεραυτοκινητο που πριν καν κυκλοφωρησει εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο;
Ο αεροδυναμικος συντελεστής τως Giulia: QV - 0.32 Eco - 0.23 "Απλές" - 0.25
Όταν τον 'ΠΙΝΕΙΣ' στην πίστα του νίρμπουργκρινγκ και βγάζεις μετά εκδόσεις gts 600 ίππων περιορισμένης παραγωγής, είσαι σκύλος που έκανε υποταγή, έπεσε στα τέσσερα και σήκωσε τα ποδαράκια.ΆΪΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΞΕΙ Η BMW ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΑΔΟΞΑ...