Είναι εκπληκτικό το πώς οι Ιταλοί έφτιαξαν ένα τόσο αποτελεσματικό αυτοκίνητο στην πίστα, το οποίο είναι επιπλέον σε θέση να προσφέρει στον οδηγό του άπλετες στιγμές οδηγικής ευχαρίστησης.

Είναι εκπληκτικό το πώς οι Ιταλοί έφτιαξαν ένα τόσο αποτελεσματικό αυτοκίνητο στην πίστα, το οποίο είναι επιπλέον σε θέση να προσφέρει στον οδηγό του άπλετες στιγμές οδηγικής ευχαρίστησης.

Στο δρόμο: Γνήσια σπορ

43.662 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)

Το τεχνικό υπόβαθρο της Giulia έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αφού οι Ιταλοί κόντρα στους υπόλοιπους, ετοίμασαν μια εντελώς καινούργια πισωκίνητη πλατφόρμα, στοχεύοντας στην παροχή όσο πιο σπορ οδικών και οδηγικών χαρακτηριστικών. Υπό αυτό το πρίσμα, αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο ζύγισμα, στέλνοντας όσο το δυνατόν πιο κοντά προς το κέντρο τα βαρύτερα μηχανικά τμήματα της Giulia και εφοδιάζοντας το αυτοκίνητο με μια ολοκαίνουργια ανάρτηση διπλών ψαλιδιών εμπρός, με πολλαπλούς (4,5 ακριβέστερα) συνδέσμους πίσω και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε όλους τους τροχούς. Αρκετά ελαφριά υλικά όπως ανθρακονήματα και αλουμίνιο έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία του κινητήρα, του αμαξώματος (οροφή και καπό) και της ανάρτησης, ώστε να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Περαιτέρω συστήματα κάνουν την εμφάνισή τους, όπως το Alfa Torque Vectoring, ένας διπλός συμπλέκτης ενσωματωμένος στο πίσω διαφορικό που φροντίζει να στέλνει τη ροπή που απαιτείται και ξεχωριστά σε κάθε τροχό ή το ενεργό εμπρόσθιο σπόιλερ Alfa Active Aero Splitter, που εκτείνεται στις καμπές για να κρατήσει γερά βιδωμένο στο δρόμο το εμπρόσθιο μέρος.

Grazie Alfa!

Με όλα αυτά στο μυαλό μου, βρίσκομαι στην καλοβαλμένη θέση οδήγησης της Giulia Quadrifoglio στο Μπαλόκο. Ο V6 γουργουρίζει και είναι έτοιμος με την πρώτη βαθιά πίεση του πεντάλ του γκαζιού να εκτοξεύσει τη νέα μεσαία Alfa μπροστά. Στον πρώτο γύρο στην πίστα βάζω και πάλι το Alfa DNA Pro στο Dynamic για να τεστάρω τη γρήγορη, απίστευτα άμεση αλλά λίγο παραπάνω ελαφριά για τα γούστα μου κρεμαγιέρα, παίρνω μια γεύση από την ποιότητα κύλισης, έστω και εάν η άσφαλτος της πίστας δεν έχει ψεγάδια που θα βάλουν δύσκολα στους 19 ιντσών τροχούς, ενώ βάζω δύσκολα και στα φρένα που με αφήνουν με το στόμα ανοιχτό με την αποτελεσματικότητά τους (οι Ιταλοί σοφά είχαν τα προαιρετικά ανθρακονημάτινα-κεραμικά). Δεύτερος γύρος στο γυρολόγιο και ήρθε η ώρα για περισσότερη πίεση. Full λοιπόν γκάζι και η Giulia Quadrifoglio καταπίνει την πρώτη ευθεία, πρωτού ένα βαθύ πάτημα του πεντάλ των φρένων με φέρει αντιμέτωπο με την πρώτη στροφή. Μια μόνο κίνηση με το τιμόνι τοποθετεί άμεσα το εμπρός μέρος και με τους πίσω τροχούς να σπρώχνουν συνεχώς, η Giulia στρίβει σαν τρένο, προετοιμάζοντάς με ήδη για την επόμενη στροφή. Είναι λόγω του στησίματος, είναι λόγω του Alfa Torque Vectoring, είναι λόγω και των δύο μαζί, όμως η Quadrifoglio συνεχίζει να ελίσσεται στα στροφιλίκια της πίστας του Μπαλόκο χωρίς να χάνει την πρόσφυσή της, με έναν τρόπο τόσο αποτελεσματικό που με αφήνει με το στόμα ανοικτό. Ακόμη και στην επιλογή Race, με τα περισσότερα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, η Giulia Quadrifoglio στρίβει εξαιρετικά, με την υπερστροφή και το γλίστρημα της ουράς να έρχονται μόνο ηθελημένα και αποκλειστικά για λόγους απόλαυσης. Το τέλος των γύρων με βρίσκει και πάλι με ένα μεγάλο χαμόγελο στο στόμα. Οι Ιταλοί κατάφεραν να φτιάξουν ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο, που θα ικανοποιήσει απόλυτα όσους λατρεύουν τη σπορ οδήγηση και τις επιδόσεις. Το εάν είναι καλύτερη η Giulia Quadrifoglio από τη BMW M3, αυτό δεν είναι της παρούσας στιγμής. Αυτό που μετράει είναι το τι συναισθήματα ξυπνά η οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Και για αυτό και μόνο, ένα έχω να πω: Grazie Alfa!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw