Η Giulia 1ης γενιάς αποτέλεσε ένα μοντέλο-έμβλημα για την Alfa Romeo. Έμεινε στην παραγωγή για 17 ολόκληρα χρόνια και διατέθηκε σε μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις και αμαξώματα.
Alfa Romeo Giulia: Ένα όνομα, μια ιστορία
43.625 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)
Giulietta και Giulia. Δύο ονόματα τα οποία έχουν σφραγίσει ανεξίτηλα την ιστορία της Alfa Romeo και στα οποία οφείλεται εν πολλοίς η ένδοξη ιστορία και φήμη της ιταλικής μάρκας. Ουσιαστικά, η Giulia αποτέλεσε την διάδοχο της Alfa Romeo Giulietta, η οποία ανέλαβε να συνεχίσει την πολύ καλή της πορεία στην κατηγορία των 4θυρων σεντάν μοντέλων, μένοντας μάλιστα στην παραγωγή περισσότερα χρόνια (1962-1978) από τον προκάτοχό της (8 έτη). Η κατασκευή της Giulia έγινε με γνώμονα την παροχή πολύ καλών χώρων για την εποχή και έτσι, το αμάξωμά της μεγάλωσε σε μήκος και απέκτησε μια πιο τετραγωνισμένη αισθητική. Οι κινητήρες της, ήταν οι 1.300άρηδες και 1.600άρηδες Twin Cam (διπλοί εκκεντροφόροι) με ισχύ από 78 έως 112 ίππους, που έστελναν φυσικά την ισχύ τους στους πίσω τροχούς. Χαρακτηριστικό στοιχείο της Giulia αποτέλεσε και το γεγονός ότι διατέθηκε σε μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις και αμαξώματα, μεταξύ των οποίων η «ανοικτή» Spider, η κουπέ Giulia Sprint, αλλά και η πιο σπορ GTA με 1.600 ή 1.300 (Junior) μοτέρ. Συνολικά, η Alfa Romeo διατήρησε για 17 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή τη Giulia, κλείνοντας μάλιστα το 1976 τη γκάμα των μοντέλων της με τη Giulia Nuova Super Diesel, την πρώτη πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo.
Aπαντηση προς AUTOTRITI:Ο αεροδυναμικος συντελεστης των απλων εκδοσεων της Giulia ειναι 0,23.
Oσον αφορα τις ενστασεις σας για την συναρμογη, να πουμε οτι την κατασκευη του εσωτερικου και συναρμογη ειναι Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW. Τον Σεπτέμβρη του 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Faurecia ως δείγμα των δυνατοτήτων της έθεσε στο κέντρο του περιπτέρου της το ταμπλό της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι του νέου Α4 ή της νέας σειράς 7 που επίσης προμηθεύει.
Μια από τις καινοτομίες είναι ότι τα πλαστικά του εσωτερικού \έχουν σε ποσοστό 20% φυτικές ίνες κάνναβης που προσφέρουν μια μείωση βάρους κατά 17% σε σχέση με τα συμβατικά πλαστικά!
Οποτε σε κατι το οποιο παρουσιαζει η ιδια η Γαλλικη εταιρεια ως το top προ'ι'ον της με νεες καινοτομιες που ακομα δεν εχουν εφαρμοστει σε Γερμανικα μοντελα ,αλλα θα εφαρμοστουνστις επομενες γενιες των Γερμανικων ειναι ακατανοητη η διατυπωση παραπονων για την συναρμογη και ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα το διαπιστωσουν ολοι οσοι θα επισκευτουν τις αντιπροσωπιες για να την δουνε απο κοντα.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΣΑΣ:
'' Το εάν είναι καλύτερη η Giulia Quadrifoglio από τη BMW M3, αυτό δεν είναι της παρούσας στιγμής.''
MΑΛΙΣΤΑ........Με καλη προαιρεση θα σας πω, οτι καθε φορα που κατα την αποψη σας ενα Γερμανικο υπερτερει δεν μας γραφετε ατακες οτι δεν ειναι της παρουσης,αλλα μας λετε επι τοπου οτι υπερτερει.......
Εδω ειναι προφανες οτι η Giulia καθ οτι ανωτερη ,δεν συγκρινεται σε δυναμη και αισθηση με τις Μ3-Μ4 και μας λετε οτι δεν ειναι της παρουσης.....Τελος παντων θα σας πω οτι το Γερμανικο automotor sport εγραψε οτι ηgiulia ειναι ανωτερη του Γερμανικου ανταγωνισμου......και το carmagazine εθετε το ερωτημα για το αν εχουμε να κανουμε με μια τρεταθυρη ferrari.
Κατα τ αλλα θα πω ειλικρινα οτι ηταν ενα πολυ καλο review και ευχαριστουμε για την ενημερωση.
Μια ερώτηση θελω να κάνω : λέτε ότι εχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Πως ειναι χαμηλός την στιγμή του το α4 εχει 0.23, το insignia 0.24, και η cla 0.24 όταν η άλφα εχει 0.32;
Απάντηση: Το 0,32 είναι της Giulia Quadrifoglio. Η απλή Giulia, παρότι η Alfa δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα, πιστεύεται ότι είναι στο 0,25. Παραδοσιακά, οι πολύ γρήγορες εκδόσεις των σεντάν έχουν χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή από τις απλές (λόγω μεγαλύτερων ζαντών, εισαγωγών κ.λπ.). Π.χ. η Mercedes C-Class στη βασική της έκδοση έχει 0,24 και στην C 63 AMG 0,32 - όσο η Giulia Quadrifoglio.
Nα συμπληρωσω οτι η Γερμανικη εκδοση του automotor sport ,για το εσωτερικο της giulia ειπε οτι ειναι σε ποιοτητα μεταξυ bmw και audi και ΔΕΝ ανεφερε παραπονα για την συναρμογη.
Η ΒΜW είναι πλέον ο ισχυρότερος ανεξάρτητος κολοσσός στην κατασκευή πολυτελών αυτοκίνητων. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εταιρίες. Μπορούμε όμως να συγκρίνουμε τα προϊόντα τους. Ας σκεφτούμε, ποια ήταν εκείνη η φιλοσοφία, που έκανε την BMW μια τόσο ισχυρή εταιρεία ? Η συνταγή ήταν - είναι μια.. πολυτελή αυτοκίνητα , με σπορ και ΄παθιασμένα΄ χαρακτηριστικά, είτε στην εμφάνιση, είτε στην οδική αίσθηση. Από πού όμως τα κληρονόμησε αυτά μια γερμανική εταιρία? Άποψη μου , η BMW, έχει παντρέψει προ πολλού δυο χώρες. Την χώρα της Lamborghini, και την χώρα της Mercedes. Ας συγκρίνουμε την alfa 155 με την e36. Ο ήχος του κινητήρα είναι ίδιος, το τιμόνι, το ίδιο ακριβές και τα ελατήρια το ίδιο σφιχτά. Γιατί η bmw όμως είχε αυτή την εξέλιξη-πορεία? Γιατί απλά η ποιότητα της, ήταν πάντα κοντά στα επίπεδα της Mercedes.Τώρα η alfa προσπαθεί να κάνει το ίδιο, κρατά τα χαρακτηριστικά της, επιστρέφει στην πίσω κίνησης, και προσθέτει ποιότητα! Ο ανταγωνισμός είναι εκείνος που φέρνει την εξέλιξη. Καλή επιτυχία, από έναν φανατικό μπεμβεδακια.
EΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ AUTOTRITI
Γραφετε : '' Η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, όμως δεν μπορούν να χαρακτηριστούν άψογα.''
Επειδξ αυτες τις μερες παω να δω το αυτοκινητο Θα ηθελα να μου πειτε που εντοπισατε τα τα ψεγαδια στην συναρμογη και στο φινιρισμα για να εστιασω και γω,γιατι αυτο που γραφετε ειναι γενικολογο.Οπως σας ειχα ξαναγραψει,Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW το εσωτερικο διακοσμο,και συμφωνα με τα λεγομενα της Γαλλικης εταιρειας τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει στην giulia ειναι οτι καλυτερο διαθετει.....Οοτε καπου δεν κολαει αυτο που γραφετε....Θα εκτιμουσα μια απαντηση σας για το που εντοπισατε την μη αψογη συναρμογη-φινιρισμα οπως ισχυριζεστε.Ευχαριστω.
Όταν τον 'ΠΙΝΕΙΣ' στην πίστα του νίρμπουργκρινγκ και βγάζεις μετά εκδόσεις gts 600 ίππων περιορισμένης παραγωγής, είσαι σκύλος που έκανε υποταγή, έπεσε στα τέσσερα και σήκωσε τα ποδαράκια.ΆΪΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΞΕΙ Η BMW ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΑΔΟΞΑ...
Aπαντηση προς AUTOTRITI:Ο αεροδυναμικος συντελεστης των απλων εκδοσεων της Giulia ειναι 0,23. Oσον αφορα τις ενστασεις σας για την συναρμογη, να πουμε οτι την κατασκευη του εσωτερικου και συναρμογη ειναι Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW. Τον Σεπτέμβρη του 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Faurecia ως δείγμα των δυνατοτήτων της έθεσε στο κέντρο του περιπτέρου της το ταμπλό της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι του νέου Α4 ή της νέας σειράς 7 που επίσης προμηθεύει. Μια από τις καινοτομίες είναι ότι τα πλαστικά του εσωτερικού \έχουν σε ποσοστό 20% φυτικές ίνες κάνναβης που προσφέρουν μια μείωση βάρους κατά 17% σε σχέση με τα συμβατικά πλαστικά! Οποτε σε κατι το οποιο παρουσιαζει η ιδια η Γαλλικη εταιρεια ως το top προ'ι'ον της με νεες καινοτομιες που ακομα δεν εχουν εφαρμοστει σε Γερμανικα μοντελα ,αλλα θα εφαρμοστουνστις επομενες γενιες των Γερμανικων ειναι ακατανοητη η διατυπωση παραπονων για την συναρμογη και ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα το διαπιστωσουν ολοι οσοι θα επισκευτουν τις αντιπροσωπιες για να την δουνε απο κοντα. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΣΑΣ: '' Το εάν είναι καλύτερη η Giulia Quadrifoglio από τη BMW M3, αυτό δεν είναι της παρούσας στιγμής.'' MΑΛΙΣΤΑ........Με καλη προαιρεση θα σας πω, οτι καθε φορα που κατα την αποψη σας ενα Γερμανικο υπερτερει δεν μας γραφετε ατακες οτι δεν ειναι της παρουσης,αλλα μας λετε επι τοπου οτι υπερτερει....... Εδω ειναι προφανες οτι η Giulia καθ οτι ανωτερη ,δεν συγκρινεται σε δυναμη και αισθηση με τις Μ3-Μ4 και μας λετε οτι δεν ειναι της παρουσης.....Τελος παντων θα σας πω οτι το Γερμανικο automotor sport εγραψε οτι ηgiulia ειναι ανωτερη του Γερμανικου ανταγωνισμου......και το carmagazine εθετε το ερωτημα για το αν εχουμε να κανουμε με μια τρεταθυρη ferrari. Κατα τ αλλα θα πω ειλικρινα οτι ηταν ενα πολυ καλο review και ευχαριστουμε για την ενημερωση.
Μια ερώτηση θελω να κάνω : λέτε ότι εχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Πως ειναι χαμηλός την στιγμή του το α4 εχει 0.23, το insignia 0.24, και η cla 0.24 όταν η άλφα εχει 0.32;
Απάντηση: Το 0,32 είναι της Giulia Quadrifoglio. Η απλή Giulia, παρότι η Alfa δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα, πιστεύεται ότι είναι στο 0,25. Παραδοσιακά, οι πολύ γρήγορες εκδόσεις των σεντάν έχουν χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή από τις απλές (λόγω μεγαλύτερων ζαντών, εισαγωγών κ.λπ.). Π.χ. η Mercedes C-Class στη βασική της έκδοση έχει 0,24 και στην C 63 AMG 0,32 - όσο η Giulia Quadrifoglio.
Nα συμπληρωσω οτι η Γερμανικη εκδοση του automotor sport ,για το εσωτερικο της giulia ειπε οτι ειναι σε ποιοτητα μεταξυ bmw και audi και ΔΕΝ ανεφερε παραπονα για την συναρμογη.
Ωραία γραμμένο το review. Δοκιμάσατε άραγε καμιά πιο "ταπεινή" έκδοση να μας πείτε εντυπώσεις ή μόνο την κορυφαία;
Η ΒΜW είναι πλέον ο ισχυρότερος ανεξάρτητος κολοσσός στην κατασκευή πολυτελών αυτοκίνητων. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εταιρίες. Μπορούμε όμως να συγκρίνουμε τα προϊόντα τους. Ας σκεφτούμε, ποια ήταν εκείνη η φιλοσοφία, που έκανε την BMW μια τόσο ισχυρή εταιρεία ? Η συνταγή ήταν - είναι μια.. πολυτελή αυτοκίνητα , με σπορ και ΄παθιασμένα΄ χαρακτηριστικά, είτε στην εμφάνιση, είτε στην οδική αίσθηση. Από πού όμως τα κληρονόμησε αυτά μια γερμανική εταιρία? Άποψη μου , η BMW, έχει παντρέψει προ πολλού δυο χώρες. Την χώρα της Lamborghini, και την χώρα της Mercedes. Ας συγκρίνουμε την alfa 155 με την e36. Ο ήχος του κινητήρα είναι ίδιος, το τιμόνι, το ίδιο ακριβές και τα ελατήρια το ίδιο σφιχτά. Γιατί η bmw όμως είχε αυτή την εξέλιξη-πορεία? Γιατί απλά η ποιότητα της, ήταν πάντα κοντά στα επίπεδα της Mercedes.Τώρα η alfa προσπαθεί να κάνει το ίδιο, κρατά τα χαρακτηριστικά της, επιστρέφει στην πίσω κίνησης, και προσθέτει ποιότητα! Ο ανταγωνισμός είναι εκείνος που φέρνει την εξέλιξη. Καλή επιτυχία, από έναν φανατικό μπεμβεδακια.
EΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ AUTOTRITI Γραφετε : '' Η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, όμως δεν μπορούν να χαρακτηριστούν άψογα.'' Επειδξ αυτες τις μερες παω να δω το αυτοκινητο Θα ηθελα να μου πειτε που εντοπισατε τα τα ψεγαδια στην συναρμογη και στο φινιρισμα για να εστιασω και γω,γιατι αυτο που γραφετε ειναι γενικολογο.Οπως σας ειχα ξαναγραψει,Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW το εσωτερικο διακοσμο,και συμφωνα με τα λεγομενα της Γαλλικης εταιρειας τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει στην giulia ειναι οτι καλυτερο διαθετει.....Οοτε καπου δεν κολαει αυτο που γραφετε....Θα εκτιμουσα μια απαντηση σας για το που εντοπισατε την μη αψογη συναρμογη-φινιρισμα οπως ισχυριζεστε.Ευχαριστω.
ακους εκει,εγω θυμηθηκα ενα αρθρο που ελέγε "αντε γεια Giulia" και λέω το ειχα διαβασει αλλου;
Ειπα και εγω,θα περασει μερα χωρις αρθρο για το υπεραυτοκινητο που πριν καν κυκλοφωρησει εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο;
Ο αεροδυναμικος συντελεστής τως Giulia: QV - 0.32 Eco - 0.23 "Απλές" - 0.25
Όταν τον 'ΠΙΝΕΙΣ' στην πίστα του νίρμπουργκρινγκ και βγάζεις μετά εκδόσεις gts 600 ίππων περιορισμένης παραγωγής, είσαι σκύλος που έκανε υποταγή, έπεσε στα τέσσερα και σήκωσε τα ποδαράκια.ΆΪΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΞΕΙ Η BMW ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΑΔΟΞΑ...