Η Giulia 1ης γενιάς αποτέλεσε ένα μοντέλο-έμβλημα για την Alfa Romeo. Έμεινε στην παραγωγή για 17 ολόκληρα χρόνια και διατέθηκε σε μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις και αμαξώματα.

Η Giulia 1ης γενιάς αποτέλεσε ένα μοντέλο-έμβλημα για την Alfa Romeo. Έμεινε στην παραγωγή για 17 ολόκληρα χρόνια και διατέθηκε σε μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις και αμαξώματα.

Alfa Romeo Giulia: Ένα όνομα, μια ιστορία

43.625 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)

Giulietta και Giulia. Δύο ονόματα τα οποία έχουν σφραγίσει ανεξίτηλα την ιστορία της Alfa Romeo και στα οποία οφείλεται εν πολλοίς η ένδοξη ιστορία και φήμη της ιταλικής μάρκας. Ουσιαστικά, η Giulia αποτέλεσε την διάδοχο της Alfa Romeo Giulietta, η οποία ανέλαβε να συνεχίσει την πολύ καλή της πορεία στην κατηγορία των 4θυρων σεντάν μοντέλων, μένοντας μάλιστα στην παραγωγή περισσότερα χρόνια (1962-1978) από τον προκάτοχό της (8 έτη). Η κατασκευή της Giulia έγινε με γνώμονα την παροχή πολύ καλών χώρων για την εποχή και έτσι, το αμάξωμά της μεγάλωσε σε μήκος και απέκτησε μια πιο τετραγωνισμένη αισθητική. Οι κινητήρες της, ήταν οι 1.300άρηδες και 1.600άρηδες Twin Cam (διπλοί εκκεντροφόροι) με ισχύ από 78 έως 112 ίππους, που έστελναν φυσικά την ισχύ τους στους πίσω τροχούς. Χαρακτηριστικό στοιχείο της Giulia αποτέλεσε και το γεγονός ότι διατέθηκε σε μια σειρά από διαφορετικές εκδόσεις και αμαξώματα, μεταξύ των οποίων η «ανοικτή» Spider, η κουπέ Giulia Sprint, αλλά και η πιο σπορ GTA με 1.600 ή 1.300 (Junior) μοτέρ. Συνολικά, η Alfa Romeo διατήρησε για 17 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή τη Giulia, κλείνοντας μάλιστα το 1976 τη γκάμα των μοντέλων της με τη Giulia Nuova Super Diesel, την πρώτη πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo.


Κείμενο: Σπύρος Χώτος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center