• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H ΒMW M8 Gran Coupe Competition.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Tο νέο μοντέλο έρχεται με διπλά ψαλίδια μπροστά και ανάρτηση πολλαπλών (5) συνδέσμων πίσω.

Tο εσωτερικό να τονίσουμε πως χαρακτηρίζεται από το Live Cockpit.

Σε ότι αφορά τους χρόνους η M8 Gran Coupe χρειάζεται 3,3 δευτερόλεπτα για να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η M8 Gran Coupe Competition 3,2 δευτερόλεπτα.

Νέα BMW M8 Gran Coupe

Διαβάστηκε από 2870 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2019
 

Μετά την αποκάλυψη των X5 M και X6 M η BMW δεν άργησε να μας απασχολήσει εκ νέου παρουσιάζοντας αυτή τη φορά την M8 Gran Coupe και M8 Gran Coupe Competition, που έρχονται… «τρέχοντας» με 600 και 625 ίππους.


Ξεκινώντας από το κομμάτι του κινητήρα, κάτω από το καπό τόσο στην M8 Gran Coupe, όσο και στην πιο ισχυρής της έκδοση Competition, θα βρούμε τον γνωστό πλέον twin-turbo 4,4 λίτρων V8 κινητήρα, ο οποίος στην πρώτη προσφέρει 600 ίππους, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση προσθέτει ακόμα 25 (625 PS). Αμφότερα τα μοντέλα έχουν ροπή 750 Nm και συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Σε ότι αφορά τους χρόνους η M8 Gran Coupe χρειάζεται 3,3 δευτερόλεπτα για να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η M8 Gran Coupe Competition 3,2 δευτερόλεπτα.
 
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, ενώ αυτοί που θα επιλέξουν το πακέτο M Driver, θα δουν την κορυφαία ταχύτητα να ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτό το πακέτο περιλαμβάνει και μαθήματα οδήγησης σε μία από τις δύο σχολές οδήγησης επιδόσεων της BMW!
 
Αφήνοντας τις επιδόσεις και περνώντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά το νέο μοντέλο έρχεται με διπλά ψαλίδια μπροστά και ανάρτηση πολλαπλών (5) συνδέσμων πίσω. Το ενεργό σύστημα ανάρτησης «Μ» που διαβάζει τις οδικές συνθήκες και ρυθμίζει ανάλογα τα αμορτισέρ είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, ενώ το κουμπί M Mode, είναι παρών και μέσω δύο ρυθμίσεων M1 και M2 επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίσουν μεμονωμένα τα στοιχεία όπως τον κινητήρα, την ανάρτηση, το τιμόνι, το φρενάρισμα και τα χαρακτηριστικά οδήγησης του συστήματος τετρακίνησης. Φυσικά υπάρχουν και τα τρία οδηγικά προφίλ Default Road, Sport και Track.
 
Το φρενάρισμα λέγεται πως βελτιώνεται χάρη στα αεριζόμενα δισκόφρενα, 15,6 ιντσών εμπρός και 15 ιντσών πίσω, συνοδευόμενα από εξαπίστονες δαγκάνες. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν κεραμικούς δίσκους (15,8 ίντσες μπροστά, 15,0 ίντσες πίσω) αν επιθυμούν καλύτερες επιδόσεις στην πέδηση.
 
Το εξωτερικό έρχεται και αυτό βελτιωμένο, με πίσω αεροτομή μεγάλους αεραγωγούς και ένα αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ μια ανθρακονημάτινη οροφή προσφέρεται στάνταρ στην M8 Gran Coupe, όπως και οι LED προβολείς. Τέλος για το εσωτερικό να τονίσουμε πως χαρακτηρίζεται από το Live Cockpit, με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης να κυριαρχούν.

Tags: BMW