Η νέα γενιά της E-Class (W213) είναι το τελευταίο πόνημα των βελτιωτών της BRABUS και απευθύνεται σε όσους θέλουν περισσότερο από όσα προσφέρει το «μαμά» μοντέλο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα γενιά της E-Class (W213) είναι το τελευταίο πόνημα των βελτιωτών της BRABUS και απευθύνεται σε όσους θέλουν περισσότερο από όσα προσφέρει το «μαμά» μοντέλο.

Νέα E-Class by BRABUS

6.156 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2017)

Η πορεία της BRABUS είναι συνυφασμένη εδώ και 40 χρόνια με τα μοντέλα της Mercedes-Benz. Τελευταίο πόνημα των Γερμανών βελτιωτών είναι η νέα γενιά της E-Class. Απολαύστε την…

H BRABUS «πειράζει» τα μοντέλα της Mercedes-Benz από το 1977 που ιδρύθηκε. Η νέα γενιά της E-Class (W213) είναι το τελευταίο πόνημα των βελτιωτών και απευθύνεται σε όσους θέλουν περισσότερο από όσα προσφέρει το «μαμά» μοντέλο.

Ο 3λιτρος V6 της E 350d παίρνει το κιτ D6 S, που του προσθέτει 50 ίππους και 100 Nm ροπής. Έτσι, η πετρελαιοκίνητη E-Class Sedan αποδίδει 305 ίππους και 720 Nm, γεγονός που της επιτρέπει να κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ.

Ο 3λιτρος V6 της E 350d παίρνει το κιτ D6 S, που του προσθέτει 50 ίππους και 100 Nm ροπής. Έτσι, η πετρελαιοκίνητη E-Class Sedan αποδίδει 305 ίππους και 720 Nm, γεγονός που της επιτρέπει να κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το νέο στιλιστικό πακέτο φέρνει νέο περίβλημα στους αεραγωγούς, αλλά και ένα μπροστά σπόιλερ. Πίσω υπάρχει μια διακριτική αεροτομή, ενώ στον προφυλακτήρα μπορεί να τοποθετηθεί διαχύτης και 4 απολήξεις της εξάτμισης.
 
Οι επιλογές σε τροχούς ξεκινούν από τις 18 και τελειώνουν στις 21 ίντσες, με τους τελευταίους να φέρουν ελαστικά 255/30 ZR21 μπροστά και 295/25 ZR21 πίσω των Yokohama, Continental ή Pirelli. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε σκληρότερα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ.
  
Ας πάμε, όμως, τώρα στο ζουμί του πράγματος, στην αναβάθμιση δηλαδή των κινητήρων. Ο 3λιτρος V6 της E 350 d παίρνει το κιτ D6 S, που του προσθέτει 50 ίππους και 100 Nm ροπής. Έτσι, η πετρελαιοκίνητη E-Class Sedan αποδίδει 305 ίππους και 720 Nm, γεγονός που της επιτρέπει να κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ. και να είναι πιο γρήγορη από την κανονική κατά 2/10 του δευτερολέπτου.
 
Η BRABUS έχει το κιτ D3, που δυναμώνει την E 220 d κατά 27 ίππους και 50 Nm, φτάνοντας την απόδοσή της στα 219 άλογα και στα 450 Nm ροπής. Παραπονεμένη δεν μένει ούτε η entry-level E 200, καθώς σε αυτήν τοποθετείται το κιτ B20, που ανεβάζει την απόδοση του 2λιτρου turbo κινητήρα βενζίνης στους 221 ίππους και στα 330 Nm.
 
Τέλος, αμέτρητες είναι οι επιλογές εξατομίκευσης του εσωτερικού, που περιλαμβάνουν δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, αλλά και ατσάλινα μαρσπιέ με φωτιζόμενο λογότυπο της BRABUS σε 64 χρώματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center