Ελαστικός και ροπάτος ο 1,6 τούρμπο κινητήρας και όταν είσαι προσεκτικός με το πάτημα του γκαζιού και οικονομικός.

Ελαστικός και ροπάτος ο 1,6 τούρμπο κινητήρας και όταν είσαι προσεκτικός με το πάτημα του γκαζιού και οικονομικός.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Συνδυασμός απόδοσης και οικονομίας

100.831 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2015)

Ο τούρμπο 1,6 κινητήρας άμεσου ψεκασμού της C180 αποδίδει 156 ίππους, αλλά κυρίως 250 Nm ροπής μόλις στις 1.200 σ.α.λ. (ούτε diesel να ήταν). Σαν αποτέλεσμα έρχεται η ζωντάνια και η ελαστικότητα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, όπου ο κινητήρας είναι στο φόρτε του. Πιο ψηλά γίνεται τραχύς και δείχνει να «τελειώνει». Η απόκριση στο γκάζι δεν είναι και η κορυφαία, αίσθηση που τονίζεται από το 6άρι κιβώτιο, που έχει πιο μακριές (απέναντι στην προηγούμενη) σχέσεις. Για αυτό και οι ρεπρίζ είναι απλά ικανοποιητικές. Ο κοντός επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου είναι θετικός, αλλά με κάπως χαλαρή αίσθηση και αυξημένες διαδρομές. 

Η θεωρητική οικονομία καυσίμου πάντως είναι εντυπωσιακή με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει 5,0 λτ./100 χλμ. Στην πράξη τα νούμερα που είδαμε ήταν μεταξύ 7,3 και 7,9 λτ./100 χλμ. Με μόλις 116 γρ. CO2/χλμ. η C180 πληρώνει μόνο 104,4 ¤ ετήσια τέλη κυκλοφορίας και φυσικά κυκλοφορεί κάθε μέρα στο δακτύλιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center