Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο.

Στο δρόμο: Με μοναδική άνεση και ασφάλεια

100.898 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2015)

Δε συνηθίζουμε να ξεκινάμε τα σχόλια για την οδική συμπεριφορά από τα φρένα, αλλά αυτά της C180 μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό, τόσο με την αποτελεσματικότητα, όσο και με την αντοχή τους. Το σύστημα πέδησης βέβαια είναι ένα μόνο κομμάτι από το παζλ της κορυφαίας ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει το αυτοκίνητο, παρότι δεν διέθετε ολόκληρη την ηλεκτρονική φαρέτρα των εξελιγμένων συστημάτων ασφάλειας και άνεσης, που η Mercedes-Benz ομαδοποιεί στο λεγόμενο «Ιnteligent Drive» και το οποίο επιτρέπει έως ένα σημείο και την αυτόνομη οδήγηση!

Σε κάθε περίπτωση η νέα C180 δείχνει στην πράξη ότι έχει χάσει αρκετά περιττά κιλά και πως διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Γέρνει λογικά, κρατάει εντυπωσιακά και προσφέρει ένα μοναδικό αίσθημα ασφάλειας, Ακόμα και πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι εντυπωσιακά χαμηλός. Σε κρατάει «ατσαλάκωτο» ακόμα και μετά από πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι, παρότι το μοντέλο που δοκιμάσαμε δεν έφερε αερανάρτηση με ρυθμιζόμενη απόσβεση (η C-Class είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία με αυτή την επιλογή).

Ποιότητα κύλισης για Όσκαρ
Δεν συναντήσαμε κακοτεχνία ή λακκούβα, που να έφερε σε δύσκολη θέση την ανάρτηση και απομονωμένοι από κάθε εξωτερικό θόρυβο βρεθήκαμε να καταπίνουμε τα χιλιόμετρα στην εθνική σαν χαπάκια. Το ταξίδι με την C180 είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία. Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, «πατάει» με σιγουριά, εμφανίζει υψηλή πλευρική και ελκτική πρόσφυση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και το ESP κρατούν την C180 βιδωμένη στην άσφαλτο σε βαθμό που ξεχνάς την πίσω κίνηση. Σπορ πάντως δε τη λες, αν και είναι πιο κοντά στη BMW Σειρά 3 από ποτέ.

Χάρη στη νέα ανάρτηση 4 συνδέσμων μπροστά, το ηλεκτρικό τιμόνι είναι αρκούντως «ζωντανό» και ακριβές, δεν παρέχει όμως την τέλεια πληροφόρηση. Πάντως η οδήγηση της C180 είναι συνολικά απολαυστική και κυρίως απόλυτα ασφαλής.

Tο Inteligent Drive
Βασικό στοιχείο της νέας Mercedes-Benz C-Class είναι το ότι αποτελεί μια πλατφόρμα ηλεκτρονικών εφαρμογών, που προέρχονται από την S-Class και που στοχεύουν στην ασφάλεια και στην άνεση.  Όλα αυτά εντάσσονται στο ολοκληρωμένο σύστημα που η Mercedes-Benz ονομάζει «Intelligent Drive» και περιλαμβάνει συστήματα,  όπως: «Attention Assist», «Collision Prevention Assist» (που λειτουργεί σε ταχύτητα από 7 ως και 200 χλμ./ώρα και φρενάρει ακόμα και μόνο του ), «Traffic Sign Assist» (αυτά ήταν τα 3 συστήματα που είχε το μοντέλο της δοκιμής), «Distronic Plus», «Active Parking Assist με κάμερα 360ο, κ.λπ., «Pre Safe», «Active Lane Keeping Assist» κ.α. .

Τα φρένα εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητα και την αντοχή τους.

Τα φρένα εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητα και την αντοχή τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN