Τη νέα GLB παρουσίασε με κάθε επισημότητα η Mercedes.

Tο μοντέλο έρχεται για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της GLA και της GLC.

Ως πεντάθεσια η GLB, που έρχεται με μεταξόνιο 2.829 χιλιοστών.

Αυτοί που δεν θα επιλέξουν την εμπροσθιοκίνητη έκδοση για χάρη της 4κινητης (4MATIC) θα δουν πως η GLB έρχεται με στάνταρ το πακέτο Off-Road Engineering.

Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αμφότερα μεγέθους 7 ιντσών, «καλωσορίζουν» τον οδηγό.

Μιλώντας για την τρίτη σειρά καθισμάτων να πούμε πως η νέα GLB είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes που έρχεται με αυτή τη δυνατότητα.

Νέα και 7θέσια Mercedes GLB

18.735 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2019)

Τη νέα GLB παρουσίασε με κάθε επισημότητα η Mercedes-Benz που έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της GLA και της GLC, ούσα ικανή να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες.

Αν και το νέο μεσαίο SUV δανείζεται πολλά στοιχεία τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στη μικρότερη αδερφή της, την A-Class, στην ουσία πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, έχοντας, όπως προαναφέραμε, τη δυνατότητα να χωρέσει στο εσωτερικό του και μία τρίτη σειρά καθισμάτων αυξάνοντας τον αριθμό των επιβατών στους επτά.
 
Μιλώντας για την τρίτη σειρά καθισμάτων να πούμε πως η νέα GLB είναι το δεύτερο μοντέλο της Mercedes-Benz μετά τη GLE σε αυτή την κατηγορία που έχει αυτή τη δυνατότητα. Αν και αποτελεί προαιρετική επιλογή, η γερμανική φίρμα έχει φροντίσει να προσφέρει όλες τις ανέσεις στους δύο έξτρα επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους τις δικές τους θήκες για ποτήρια αλλά και θύρες USB. Επιπλέον, σύμφωνα με τη μάρκα οι πλευρικοί αερόσακοι είναι σχεδιασμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να προστατεύουν τους επιβάτες της τρίτης σειράς, ενώ παράλληλα επισημαίνει τη διαθεσιμότητα σημείων για να εγκατασταθούν με ασφάλεια παιδικά καθίσματα.
 
Ως πεντάθεσια η GLB, που έρχεται με μεταξόνιο 2.829 χιλιοστών (10 εκατοστά μεγαλύτερο από της B-Class) και χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από 560 έως 1.755 λίτρα, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες. Αξίζει να σημειωθεί πως και αυτοί των πίσω θέσεων έχουν τη δυνατότητα να μετακινήσουν κατά 140 χιλιοστά εμπρός και πίσω τα καθίσματα για να βολευτούν όσο το δυνατόν καλύτερα.
 
Μένοντας στο εσωτερικό, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αμφότερα μεγέθους 7 ιντσών, «καλωσορίζουν» τον οδηγό. Το σύστημα MBUX με δυνατότητα φωνητικού ελέγχου είναι στάνταρ και μαζί του ένα σύνολο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού συμπεριλαμβανομένου του ενεργού φρεναρίσματος, της κάμερας οπισθοπορείας κ.α. Από ΄κει και πέρα προαιρετικά μπορούν να προστεθούν μεγαλύτερες οθόνες 10,25 ιντσών, head-up display, ηχοσύστημα Burmester, σύστημα υποβοήθησης τυφλών σημείων και πολλά άλλα.
 
Αφήνοντας την καμπίνα και περνώντας στο εξωτερικό, να πούμε πως η νέα GLB έχει μήκος 4.634 χιλιοστά -22 χλστ. πιο μικρή από τη Mercedes GLC-, πλάτος 1.834 χιλιοστά και ύψος 1.658 χιλιοστά. Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από τετράγωνα φωτιστικά σώματα και μία μεγάλη γρίλια στο κέντρο της οποίας φιλοξενείται το «αστέρι» της εταιρείας. Στο πίσω μέρος τα φώτα εκτίνονται από το πλαϊνό μέρος και φτάνουν μέχρι την πίσω πόρτα, ενώ οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης παίρνουν θέση στις άκρες ενός μεταλλικού διακοσμητικού που ενσωματώνεται στον προφυλακτήρα.
 
Αυτοί που δεν θα επιλέξουν την προσθιοκίνητη έκδοση για χάρη της 4κινητης (4MATIC) θα δουν πως η GLB έρχεται με στάνταρ το πακέτο Off-Road Engineering που μεταξύ άλλων προσθέτει ένα ακόμα πρόγραμμα οδήγησης το οποίο προσαρμόζει την παροχή ισχύος του κινητήρα και το ABS σε «εύκολο» off-road έδαφος (π.χ. χωματόδρομους). Τα άλλα προγράμματα είναι το Eco/Comfort που κατανέμουν την ισχύ στους δύο άξονες κατά 80-20 (εμπρός και πίσω), το Sport (70-30) και το βασικό (50-50).
 
Τέλος, μιλώντας για τους κινητήρες να πούμε πως η Mercedes GLB έρχεται σε δύο εκδόσεις βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Η GLB 200 χρησιμοποιεί τον 1,33 κ.εκ.  κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 163 ίππους και 250 Nm ροπής και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η GLB 250 4MATIC εξοπλίζεται με το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης (224 ίππους και 350 Nm ροπής) και το 8άρι DCT αυτόματο κιβώτιο. Στις ντίζελ επιλογές έχουμε τις εκδόσεις  200 d, 200 d 4MATIC και 220 d 4MATIC. Και οι τρεις εξοπλίζονται με τον 2,0 λίτρων turbodiesel κινητήρα και 8άρι DCT αυτόματο κιβώτιο. Οι δύο πρώτες έχουν ισχύ 150 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ η 220 d 4MATIC, 190 ίππους και 400 Nm ροπής.

Το λανσάρισμα του νέου μεσαίου SUV της γερμανικής premium φίρμας αναμένεται στα τέλη του 2019 στην ευρωπαϊκή αγορά.
 

Toyota
moto