• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Τη συνεργασία τους επέκτειναν ο Όμιλος PSA και η Punch Powertrain.

Νέα συνεργασία κιβωτίων για PSA και Punch

1.166 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2020

Τη συνεργασία τους επέκτειναν ο Όμιλος PSA και η Punch Powertrain, οι οποίες υπέγραψαν νέα συμφωνία για την ανάπτυξη και κατασκευή κιβωτίων ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη για ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά οχήματα.


Η εν λόγω συμφωνία είναι η δεύτερη συνεργασία μεταξύ των εταιρειών αναφορικά με τα κιβώτια ταχυτήτων για ηλεκτροκίνητα οχήματα. Για πρώτη φορά συνεργάστηκαν το 2018 ιδρύοντας μία κοινή επιχείρηση που θα εδρεύει στο εργοστάσιο της PSA στο Metz της ανατολικής Γαλλίας και από το 2022 θα μπορεί να παράγει έως και 600.000 κιβώτια ετησίως.
 
Η Punch, ένας Βέλγος προμηθευτής που έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στην ασιατική αγορά, θα κατέχει το 61% της νέας επιχείρησης, με την PSA να κατέχει το 39%. Η νέα εταιρεία θα τεθεί σε λειτουργία το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και όπως προαναφέραμε θα κατασκευάζει κιβώτια ταχυτήτων  για την επόμενη γενιά ηλεκτροκίνητων οχημάτων της PSA, καθώς και πιθανώς για άλλους πελάτες.
 
Στις πρώτες πληροφορίες δεν αναφέρθηκαν συγκεκριμένα ποσά, ωστόσο στο δελτίο τύπου που εκδόθηκε αναφέρεται πως η Punch θα μεταφέρει τις εγκαταστάσεις ανάπτυξης και παραγωγής κιβωτίων διπλού συμπλέκτη στο Sint-Truden, στο Βέλγιο και στο Eindhoven της Ολλανδίας, ενώ η PSA θα πραγματοποιήσει επένδυση σε μετρητά.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Olivier Bourges, επικεφαλής προγραμμάτων και στρατηγικής της PSA, δήλωσε ότι η νέα κοινοπραξία ήταν μέρος του σχεδίου της αυτοκινητοβιομηχανίας να δημιουργεί τα δικά της εξαρτήματα για ηλεκτροκίνητα οχήματα, αντί να βασίζεται σε εξωτερικούς προμηθευτές.
 
Τέλος, να θυμίσουμε πως από το 2022 η PSA θα παράγει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες στη Γαλλία μέσω συνεργασίας με την ιαπωνική εταιρεία Nidec. Συνεργάζεται επίσης με την εταιρεία ενέργειας Total για την κατασκευή δύο εργοστασίων μπαταριών, ένα στη Γαλλία και ένα στη Γερμανία.