Νέα τεχνολογία Bridgestone για μεγαλύτερη αυτονομία

2.150 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2020)

Η Bridgestone φέρνει την πρωτοποριακή τεχνολογία ENLITEN στους δρόμους για πρώτη φορά με το πλήρως ηλεκτρικό ID.3 της Volkswagen. Μειωμένη τριβή, μεγαλύτερη αυτονομία, βελτιωμένες επιδόσεις σε βρεγμένο και αντίσταση στη φθορά.

Η Bridgestone συνεργάστηκε με τον επί πολλά χρόνια συνεργάτη της Volkswagen για να φέρει την πρωτοποριακή τεχνολογία ελαστικών ελαφριάς κατασκευής ENLITEN, στο νέο, πλήρως ηλεκτρικό ID.3. Η φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία ENLITEN, η οποία επιτρέπει, στα ελαστικά να έχουν πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης, ενώ απαιτούν λιγότερα υλικά για την κατασκευή τους, εφαρμόζεται από την Bridgestone για πρώτη φορά στα ελαστικά Turanza Eco, ειδικά σχεδιασμένα για το ID.3.

Τα ελαστικά τεχνολογίας ENLITEN επιδεικνύουν σύμφωνα με την εταιρεία χαμηλότερη αντίσταση κύλισης έως και 30% σε σχέση με ένα κλασικό θερινό ελαστικό. Αυτό μεταφράζεται σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου για ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ για ένα ηλεκτρικό όπως το ID.3, παρατείνεται σημαντικά η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Επιπλέον, στην εξοκοινόμηση ενέργειας συμβάλει το μειωμένο έως και 20% βάρος τους σε σχέση με τα αντίστοιχα κλασικά θερινά ελαστικά της premium σειράς. Αυτό ισοδυναμεί με έως και 2 κιλά λιγότερων πρώτων υλών για την παραγωγή κάθε ελαστικού, ένα ακόμα περιβαλλοντικό όφελος.

Ο συνδυασμός της τεχνολογίας ENLITEN και μιας νέας διαδικασίας μίξης, υπόσχονται βελτιωμένη απόδοση και καλύτερη αντοχή κατά της φθοράς, χωρίς συμβιβασμούς στην πρόσφυση. Αυτό, σε συνδυασμό με μια κοιλότητα και έναν 3D σχεδιασμό πέλματος, μεγιστοποιούν σύμφωνα με τον κατασκευαστή των ελαστικών, την απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα βελτιώνοντας στην ουσία την αίσθηση του οδηγού για τον χειρισμό του οχήματος σε απαιτητικές συνθήκες.

Τέλος, τα ελαστικά Turanza Eco με την τεχνολογία ENLITEN εξοπλίζουν το ID.3 της Volkswagen στις διαστάσεις ζάντας 18, 19 και 20 ιντσών. Τα ελαστικά 19 και 20 ιντσών είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία B-Seal της Bridgestone, η οποία εξασφαλίζει προσωρινή μη απώλεια αέρα του πέλματος σε περίπτωση διάτρησης, επιτρέποντας στο όχημα να συνεχίσει να κινείται.

Toyota
test center