• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο 1.300άρι μοτέρ θα κάνει ντεμπούτο του χρόνου στα Renault Scenic και Grand Scenic στις εκδόσεις TCe 115, TCe 140 και TCe 160.

Χάρη σε μία σειρά καινοτομιών που εξελίχθηκαν στα πλαίσια της Συμμαχίας, ο νέος κινητήρας διαθέτει την τεχνολογία επίστρωσης κυλίνδρων «Bore Spray Coating», που προέρχεται από το Nissan GT-R.

Η Renault υπόσχεται πως ο νέος κινητήρας όχι μόνο προσφέρει υψηλότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, αλλά και πως η ροπή αποδίδεται πιο γραμμικά στις υψηλές στροφές.

Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των εκδόσεων TCe 115 και TCe 140.

Αυτά είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης TCe 160.

Νέο 1.300άρι turbo μοτέρ βενζίνης η Renault

Διαβάστηκε από 4743 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2017

Με τη βοήθεια των Nissan και Mercedes, η Renault φτιάχνει ένα νέο 1.300άρι turbo μοτέρ βενζίνης, το οποίο θα προσφέρεται από του χρόνου σε τρεις εκδόσεις, τις TCe 115, TCe 140 και TCe 160.

 
H Renault παρουσίασε ένα νέο turbo σύνολο άμεσου ψεκασμού βενζίνης, το οποίο εξελίχθηκε με τη βοήθεια των συνεργατών της, Nissan και Mercedes. Ο εν λόγω κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρων και θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα απόδοσης.
 
Το νέο μοτέρ θα κάνει ντεμπούτο του χρόνου στα Scenic και Grand Scenic στις εκδόσεις TCe 115, TCe 140 και TCe 160, οι οποίες όπως αποκαλύπτει και το όνομά τους έχουν ισχύ 115, 140 και 160 ίππων αντίστοιχα. H έκδοση των 115 ίππων διαθέτει 6τάχυτητο μηχανικό κιβώτιο, ενώ στις μεγαλύτερες των 140 και των 160 αλόγων, συναντάμε και το 7άρι EDC αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ροπή της μικρής έκδοσης είναι στα 220 Nm, ενώ στη μεσαία ανεβαίνει στα 240 Nm, για να κορυφωθεί στην TCe 160 όπου η χειροκίνητη εκδοχή έχει ροπή 260 Nm και η αυτόματη 270 Νm.
 
Αργότερα μέσα στο 2018, ο νέος κινητήρας θα περάσει σταδιακά και σε άλλα μοντέλα της Renault. Η γαλλική εταιρεία αναφέρει πως σε σχέση με τον Energy TCe 130, ο νέος Energy TCe 140 έχει μεγαλύτερη ροπή κατά 35 Nm, η οποία μάλιστα είναι διαθέσιμη και σε μεγαλύτερο εύρος στροφών (από τις 1.500 ως τις 3.500 σ.α.λ.).
   
Χάρη σε μία σειρά καινοτομιών που εξελίχθηκαν στα πλαίσια της Συμμαχίας, ο νέο κινητήρας διαθέτει την τεχνολογία επίστρωσης κυλίνδρων «Bore Spray Coating», που προέρχεται από το Nissan GT-R και η οποία μειώνει τις τριβές και βελτιστοποιεί τη μεταφορά θερμότητας. Αυξημένη είναι η πίεση άμεσου ψεκασμού, ενώ η σχεδίαση του θαλάμου καύσης βελτιώνει το μείγμα καυσίμου – αέρα.
 
Η Renault υπόσχεται πως ο νέος κινητήρας όχι μόνο προσφέρει υψηλότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, αλλά και πως η ροπή αποδίδεται πιο γραμμικά στις υψηλές στροφές. Τα παραπάνω σύμφωνα με τους Γάλλους αυξάνουν την άνεση κατά την οδήγηση, προσφέρουν καλύτερη απόκριση στις μεσαίες στροφές και πιο εύκολες προσπεράσεις.