Στην έκδοση 50, το μοντέλο εξοπλίζεται με μια μπαταρία 71 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 313 ίππων και 540 Nm ροπής.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι επί το πλείστον ίδιος με το Audi e-tron.

Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβει η κατακλινής πολύ σπορ coupe οροφή.

Nέο Audi E-Tron Sportback

17.042 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2019)

To πλήρως ηλεκτρικό Ε-Tron... αλλιώς! Η coupe οροφή κάνει την εμφάνισή της και προσθέτει σπορ χαρακτήρα και δυναμισμό. Γνωρίστε το.


Στην επίσημη παρουσίαση του Audi E-Tron Sportback, της πιο σπορ έκδοσης του «απλού» e-tron χάρη κυρίως στην coupe του οροφή, προχώρησε η Audi.

Ο πρόβολος του μοντέλου υιοθετεί τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Audi στην σχεδίασή του, όπως είναι η εξαγωνική γρίλια σε συνδυασμό με ελαφρύ γκρι φινίρισμα και οι σπορτίφ αεραγωγοί στα δύο άκρα του προφυλακτήρα. Ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων είναι αρκετά γνώριμος αλλά η Audi σημειώνει τώρα προσφέρεται, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής, ψηφιακά Matrix LED φώτα που αποτελούνται από μικροσκοπικά pixel για τον ακριβέστερο έλεγχο τους.

Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβει η κατακλινής πολύ σπορ coupe οροφή, ωστόσο απαρατήρητα δεν περνούν ούτε η μικρή διακριτική αεροτομή στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ αλλά ούτε και ο διαχύτης, παρά την πλήρη απουσία απολήξεων. Στον βασικό εξοπλισμό προσφέρονται 19άρες ζάντες αλουμινίου αλλά στο προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και ζάντες 20, 21 και 22 ιντσών. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην έκδοση S Line, το μοντέλο εξοπλίζεται με πιο σπορ εμπρός προφυλακτήρα, 20άρες ζάντες, πιο σφικτή ανάρτηση και ψηφιακούς καθρέπτες που μειώνουν την αεροδυναμικές αντιστάσεις του μοντέλου σε 0.25 που με την σειρά τους βελτιώνουν την ηλεκτρική αυτονομία του e-tron Sportback κατά 10 χιλιόμετρα.

Λόγω της coupe οροφής έχουν γίνει κάποιες παραχωρήσεις στον τομέα του εσωτερικού. Ο χώρος πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών έχει μειωθεί κατά 20 χιλιοστά ενώ ο χώρος αποσκευών με τα καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τώρα μόνο τα 1.655 λίτρα. Ο υπόλοιπος εσωτερικός διάκοσμος είναι επί το πλείστον ίδιος με το Audi e-tron και περιλαμβάνει 12,3 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη infotainment 12,1 ιντσών και 8,6 ιντσών οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού.

Στην έκδοση 50, το μοντέλο εξοπλίζεται με μια μπαταρία 71 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 313 ίππων και 540 Nm ροπής με το 0-100 να γίνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη τελική να ορίζεται στα 190 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική του αυτονομία θα φτάνει τα 347 χλμ.
Στην κορυφή ωστόσο θα βρίσκεται η έκδοση Sportback 55 quattro των 360 ίππων και 561 Nm ροπής χάρη στην παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ και μιας μπαταρίας 95 kWh. Το 0-100 γίνεται σε 6,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική τα 200 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία στην έκδοση αυτή είναι 466 χλμ. σύμφωνα με τα τεστ WLTP.

Eάν και η Audi είναι γνωστή για το σύστημα τετρακίνησης της, το Sportback είναι κατά βάση πισωκίνητο αλλά γίνεται αυτόματα τετρακίνητο όταν οι περιστάσεις το απαιτήσουν. Η φόρτιση μέχρι το 80% γίνεται μέσα σε 30 λεπτά χρησιμοποιώντας κάποιον ταχυφορτιστή.

Το λανσάρισμά του στην Ευρώπη θα γίνει αυτή την άνοιξη με τιμή από 71.350 ευρώ.
 

Mercedes
test center