Το Μ-Βyte ηλεκτρικό της crossover σε μορφή παραγωγής παρουσίασε στην Φρανκφούρτη η Byton, ισχυριζόμενη πως τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στην Γηραιά Ήπειρο μέσα στο 2021. Μέχρι τότε, η εταιρεία πιστεύει πως θα έχει αρχίσει ήδη τις πρώτες παραδόσεις για την αγορά της Κίνας, αν και, όπως μαθαίνουμε, το εργοστάσιο παραγωγής δεν είναι ακόμα έτοιμο.
Η εξωτερική σχεδίαση είναι πολύ κοντά σε αυτή που είχε υιοθετήσει το M-Byte Concept που είχε προηγηθεί, αν και υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις όπως η «επιστροφή» των παραδοσιακών καθρεπτών, η παρουσία LED DRL φωτιστικών σωμάτων και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες. Η Byton πάντως συνεχίζει να υπόσχεται πως το μοντέλο είναι εξαιρετικά αεροδυναμικό.
Το πιο προσιτό M-Byte είναι πισωκίνητο και εξοπλίζεται, στον «σωστό» άξονα, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 272 ίππων και μια μπαταρία 72 kWh που θα του προσφέρει αυτονομία 360 χλμ.. Η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ σε κάθε άξονα συνολικής απόδοσης 408 ίππων. Η μπαταρία είναι 95 kWh και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 435 χλμ. Η φόρτιση έως το 80% χρειάζεται μόνο 35 λεπτά και στις δύο εκδόσεις.
Αν είναι κάτι που κάνει το M-Byte να ξεχωρίζει πάντως, είναι η 48 ιντσών οθόνη (η μεγαλύτερη μέσα σε αυτοκίνητο στον κόσμο) που βρίσκεται στο ταμπλό και ελέγχεται από μια άλλη 7 ιντσών που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και άλλη μια 8 ιντσών που είναι τοποθετημένη ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
Η τιμή του στην Ευρώπη πως θα ξεκινά από 45.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Μόνο το δρόμο δε προσέχεις με όλο αυτό το "σιδηρόδρομο" μπροστά σου. Θα καταντήσουν τους οδηγούς σα τους πεζούς με τα κολλημένα μάτια στα smartphone και μηδέν προσοχή γύρω τους. μπροστά τους
Μόνο το δρόμο δε προσέχεις με όλο αυτό το "σιδηρόδρομο" μπροστά σου. Θα καταντήσουν τους οδηγούς σα τους πεζούς με τα κολλημένα μάτια στα smartphone και μηδέν προσοχή γύρω τους. μπροστά τους