Νέο DS3 Crossback και επίσημα

18.476 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)

Η DS παρουσίασε επίσημα το νέο DS3 Crossback το οποίο πέραν της κομψής του αισθητικής και των θερμικών κινητήρων έχει στη φαρέτρα του και την E-Tense ηλεκτρική έκδοση.

Όπως μπορούμε να δούμε το νέο μέλος της οικογένειας της DS έχει την ίδια ακριβώς εμφάνιση με αυτή που παρουσίαζαν τα σκίτσα που είχαν κάνει την εμφάνισή τους τον Ιούλιο, ερχόμενο με μία μεγάλη εξάγωνη «πλεκτή» γρίλια, η οποία χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές που είναι μέρος και του καπό. Μένοντας στο εμπρόσθιο μέρος οι προβολείς δίνουν την αίσθηση των ματιών, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα λεπτά LED φώτα ημέρας.
 
Η DS η οποία μας έχει συνηθίσει σε σχεδιαστικές καινοτομίες κάνει το ίδιο και στο νέο μοντέλο το οποίο στο πλαϊνό μέρος ενώνει τις δύο πόρτες οι οποίες διαθέτουν «χωνευτές» χειρολαβές μέσω ενός ιδιόμορφου σχεδίου, ενώ ψηλά στην κολόνα Β κάνει την εμφάνιση του ένα σχέδιο που θυμίζει κύμα δίνοντας έτσι κάτι το νέο στην διαφορετικής απόχρωσης οροφή.
 

Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί μία μικρή αεροτομή, αλλά και ένα μικρό πίσω τζάμι, ενώ λίγο πιο κάτω βρίσκονται τα κομψά φωτιστικά σώματα που ενώνονται και περικλείονται από λεπτή μεταλλική λεπτομέρεια. Στο εσωτερικό του πίσω μέρους, δηλαδή στον χώρο αποσκευών, υπάρχει δυνατότητα αποθήκευσης 352 λτ., όμως ας δούμε αναλυτικότερα τα στοιχεία της καμπίνας.
 
Μπαίνοντας στο εσωτερικό το κυρίαρχο στοιχείο που φαίνεται με την πρώτη ματιά, είναι τα σχεδιαστικά στοιχεία που βρίσκουμε τόσο στο ταμπλό, όσο και στα πάνελ των θυρών τα οποία είναι σε σχήμα διαμαντιού, ενώ ίδιας σχεδίασης είναι και οι αεραγωγοί, έχοντας από πάνω τους μια μεγάλη οθόνη αφής που συνοδεύει το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το τιμόνι έχει επίπεδη βάση και ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ το νέο crossover είναι εξοπλισμένο και με head-up display και σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,3 ιντσών που μοιράζει τον ήχο σε 12 ηχεία της Focal.

Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα με τα οποία εφοδιάζεται το premium crossover συναντούμε τρεις βενζινοκινητήρες της οικογένειας PureTech απόδοσης 100, 130 και 155 ίππων, ενώ στο ντίζελ μοναδική επιλογή είναι ο νέος 1.5 BlueHDi ισχός 100 ίππων. Όλοι οι κινητήρες θα προσφέρονται σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού τα οποία αναλύονται ως εξής: DS Montmartre, DS Bastille, DS Performance Line, DS Rivoli και DS Opera. Από εκεί και πέρα η γαλλική premium φίρμα έχει εντάξει και ένα ηλεκτρικό σύνολο στη γκάμα, το οποίο ονομάζει E-Tense και αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων με 260 Nm ροπής. Το ηλεκρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh, που μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 5 ώρες μέσω Wall Box (30 λεπτά για το 80%), με τη μάρκα να ανακοινώνει αυτονομία της τάξεως των 300 χλμ. σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων WLTP (σ.σ. για να καταλάβετε τη διαφορά με το παλαιότερο πρότυπο NEDC η θεωρητική αυτονομία θα ήταν 450 χλμ.).

Τέλος, σημειώνουμε πως, το νέο DS3 Crossback θα κάνει το ντεμπούτο του επί ευρωπαϊκού εδάφους στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα τοποθετείται στο πρώτο τρίμηνο του 2019.

Toyota
test center