Το νέο κορεάτικο μίνι, που έκανε ντεμπούτο στη γερμανική Έκθεση, απέκτησε μια πιο επιθετική και σύγχρονη αισθητική, με μια μεγάλη μάσκα μπροστά κι επιμηκυμένους προβολείς.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο κορεάτικο μίνι, που έκανε ντεμπούτο στη γερμανική Έκθεση, απέκτησε μια πιο επιθετική και σύγχρονη αισθητική, με μια μεγάλη μάσκα μπροστά κι επιμηκυμένους προβολείς.

Νέο Hyundai i10: Πιο μεγάλο και πολυτελές

15.394 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2013)

Η Hyundai παρουσίασε στη Φρανκφούρτη το νέο μίνι μοντέλο της i10, πιο δυναμικό κι εντυπωσιακό, ενώ θα είναι διαθέσιμο με δύο βενζινοκινητήρες κι ένα μηχανικό σύνολο LPG αρχές του 2014.

Το νέο κορεάτικο μίνι, που έκανε ντεμπούτο στη γερμανική Έκθεση, απέκτησε μια πιο επιθετική και σύγχρονη αισθητική, με μια μεγάλη μάσκα μπροστά κι επιμηκυμένους προβολείς. Στο πίσω μέρος από την άλλη, τα «τριγωνικά» νέα φωτιστικά σώματα, η αεροτομή κι οι νέες 15άρες ζάντες αλουμινίου δίνουν… άλλον αέρα στις αστικές μετακινήσεις.Το νέο μίνι «μεγαλώνει», αφού η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα αποκτήσει επιπλέον 80 χλστ. μήκος, 65 χλστ. πλάτος και θα είναι 40 χλστ. χαμηλότερο για λόγους αεροδυναμικού συντελεστή. Επίσης χάρη στη νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί, αυξάνεται και κατά 5 χλστ. το μεταξόνιο σε 2.385 χλστ.Έτσι, το νέο μοντέλο διαθέτει πλέον, σύμφωνα πάντα με τη Hyundai, τον καλύτερο χώρο στην κατηγορία για τα πόδια των επιβατών και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ επίσης, μιας κι η χωρητικότητά του αυξάνεται στα 252 λτ. (10% μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο).Από την άλλη στο εσωτερικό, η Hyundai έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση των υλικών και στη βελτίωση του σχεδιασμού, ενώ θα υπάρχει η γνωστή διαβάθμιση εξοπλισμού, με τις πιο πλούσιες εκδόσεις να διαθέτουν, μεταξύ άλλων, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι, cruise control, ESP κ.α.Τώρα, μηχανικά το νέο i10 θα τροφοδοτείται από έναν 1000άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 66 ίππων και 94 Nm ροπής, ή ένα 1,2 λτ. μοτέρ επίσης βενζίνης με 87 ίππους και 120 Nm ροπής, ενώ το στοίχημα (τουλάχιστον για την Ελλάδα) θα είναι η τρίτη επιλογή, ο συνδυασμός δηλαδή του 1000άρη κινητήρα μ ένα εργοστασιακό κιτ υγραερίου (LPG), για περισσότερη οικονομία. Τέλος, οι τιμές του δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί, ενώ είναι βέβαιο ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο στη Νικομήδεια της Τουρκίας, όσον αφορά την ευρωπαϊκή αγορά και το λανσάρισμά του προσδιορίζεται στα τέλη του χρόνου αρχές του 2014.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center