Εσωτερικό: Κατακόρυφη βελτίωση στην ποιότητα

Από πλευράς εμφάνισης δεν είναι ότι πιο συγχρονο: λειτουργικά όμως η οθόνη κάνει όλα όσα επιβάλλει η εποχή.

Εμπειρία: δύο έξτρα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού γεμίζουν το χώρο με ένα πρωτόγνωρο, σχεδόν κινηματογραφικό επίπεδο ήχου.

Εσωτερικό: Κατακόρυφη βελτίωση στην ποιότητα

109.517 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2017

Με ελάχιστη πρόθεση για συμβιβασμούς προχώρησε η προσέγγιση της Nissan και σε ό,τι αφορά το εσωτερικό. Υπάρχει μαλακό υλικό στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό αλλά και στο πάνω μέρος του όπως και στα πλευρά της κεντρικής κονσόλας, εκεί όπου συχνά ακουμπάει το δεξί γόνατο του οδηγού. Μαζί με το προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης, το ταμπλό του Micra φτάνει σε επίπεδο σύγκρισης με τους καλύτερους παίχτες της κατηγορίας, δίνοντας έναν αυθεντικό premium αέρα ο οποίος δε συναντάται εύκολα στην κλάση. Είναι μάλιστα τέτοια η πρόοδος σε σχεση –ακόμη και με το πρόσφατο- παρελθόν ώστε τα σκληρά υλικά στο πάνω μέρος της επένδυσης της πόρτας ή στο «στέγαστρο» του πίνακα οργάνων φαίνονται πια σαν παραφωνίες, κι ας παραμένουν αποδεκτές λύσεις για την κλάση και τις οικονομικές συμβάσεις της. 
Η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό είναι γνώριμη αισθητικά και λειτουργικά ενώ ενσωματώνει τις πιο επίκαιρες δυνατότητες σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα. Βάζοντας αλλη μία, μικρότερη, οθόνη ανάμεσα σε κοντέρ και στροφόμετρο για την επιλογή και τη ρύθμιση βοηθημάτων ή την παρακολούθηση της κατανάλωσης κ.ά., η Nissan πέτυχε να δημιουργήσει ένα απόλυτα σύγχρονο κόκπιτ για το Μicra το οποίο όμως θέλει τον μίνιμουμ χρόνο προσαρμογής από πλευράς του οδηγού. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: NISSAN MICRA
 
  • Germania Lager

    Η Γερμανια εχει τα καλυτερα συνεργεια! Παραδεχτειτε το επιτελους!

      19
  • Διομηδης

    《Panos》 τυπε αν δεν εισαι βαλτος για καποιο σκοπο τοτε σιγουρα εισαι βλακας.

      12
  • Πειραιωτης

    Ευκαιρια δεν το λες καθως ειναι λιγο τσιμπημενο στην τιμη και σιγουρα θα μπορουσε να ηταν πιο οικονομικο στην αγορα μας για να εχει μια θεση στους πρωτους.Αν και μαλλον εκει κοντα θα θρονιαστει γιατι αξιζει μια θεση με της τεχνολογιες την ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και υπηρεσιες σερβις που προσφερει ο ελληνας αντιπροσωπος οπως και παραδοσιακα η nissan. Ανμφισβητητα απο τα πλεον ομορφα μικρα που υπαρχουν που θα το βλεπουν ζηλοφθονα σχεδον ολοι οι αντιπαλοι του!

      6
  • Kostas

    Πάρα πολύ όμορφο το είδα στο δρόμο στο μπλε ανοικτό και μου άρεσε τρελά και συγκρίνοντας το με της γυναίκας μου το Οπελ Αστρα μοντέλο g 2000 δεν μου φάνηκε καθόλου μικρό

      5
  • Panos

    Με χαλάει πολύ το πεντάρι σασμάν που λανσάρουν σε όλες τις εκδόσεις και περισσότερο η έλλειψη αυτόματου σασμάν που θεωρώ must

      4
  • Τασος

    Οι τεχνολογιες που λανσαρει και το ομορφο εσωτερικο παει παρεα με την τιμη του. Δεν το ηξερα οτι επρεπε να δωσω 16 17 χιλιαρικα για να το παρω με καλο εξοπλισμο κ με τυχον παιδικες ασθενειες που ολα τα καινουργια βγαζουν.

     
  • sms

    Ειχα αγορασει ενα micra το 2005, ειχε καποια προβληματα, αλλα σε γενικες γραμμες ηταν καλο αυτοκινητο για την τιμη αγορας του. Ηταν απαραδεκτο ομως οσον αφορα τη συχνοτητα των απαιτουμενων service απο την αντιπροσωπεια και το υψηλο κοστος αυτων το οποιο ηταν δυσαναλογο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Νομιζω οτι αγοραζεις ενα τετοιο αυτοκινητο πρωτιστως για λογους οικονομιας αλλα ανακαλυπτεις στην πορεια οτι πιαστηκες κοροιδο. Τωρα με την εμπλοκη της renault φανταζομαι οτι αυτο το κοστος θα εχει ανεβει ακομη περισσοτερο οπως και οι βλαβες. Δε θα αγοραζα ξανα nissan.

     
  • roz krotalias

    πανάκριβο. σε συνδυασμό με την πολύ κακή υποστήριξη που παρέχει η εισαγωγική της nissan θα το σκεφτόμουν 2 κ 3 φορές. κάτοχος qashqai j11 με άπειρα προβλήματα όσον αφορά κακοτεχνίες και απαράδεκτη συναρμολόγηση στο εσωτερικό του.

     
  • p@no$

    οτι αισθητικη και μηχανικη αλλαγη και να κανουν οι ιαπωνες θα ειναι μια ζωη πισω απο τους γερμανους! σε αυτη την κατηγορια νο1 οπελ κορσα νο2 φορντ φιεστα