Ο ροπάτος 1.600άρης diesel των 130 ίππων είναι η κορυφαία επιλογή στη γκάμα. Διακρίνεται για τις επιδόσεις του και την πολιτισμένη λειτουργία του.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ροπάτος 1.600άρης diesel των 130 ίππων είναι η κορυφαία επιλογή στη γκάμα. Διακρίνεται για τις επιδόσεις του και την πολιτισμένη λειτουργία του.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Είναι ζήτημα ροπής…

126.679 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2014)

Η top επιλογή κινητήρα στη γκάμα του Qashqai είναι το γνωστό, από το προηγούμενο μοντέλο, 1,6 diesel μηχανικό σύνολο με 130 ίππους ισχύος και κυρίως, με 320 Nm ροπής, τα οποία εκτοξεύουν το Qashqai σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, ακόμη και με υψηλή σχέση επιλεγμένη στο πολύ θετικό 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το προσπέρασμα είναι εύκολο και χωρίς να απαιτεί κατέβασμα σχέσεως. Χαμηλότερα, από τις 1.500 σ.α.λ. και πάνω το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα, ενώ χαρακτηριστικό του είναι ότι δεν εμφανίζει απώλεια ισχύος στις πιο υψηλές στροφές. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός εμφανίζεται πολιτισμένος και με χαμηλό θόρυβο, χωρίς να αποκαλύπτει την diesel υπόστασή του. Όσον αφορά στην κατανάλωση, η Nissan δίνει μέση τιμή 4,4 λτ./100 χλμ., κάτι που στην πράξη είναι δύσκολο να επιτευχθεί (6,7 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε εμείς). Στις μετρήσεις μας στην εθνική πάντως, το Qashqai εμφάνισε πολύ καλά νούμερα (5,0 λτ./ 100χλμ. με 129 χλμ./ ώρα), εκμεταλλευόμενο και τη βελτιωμένη αεροδυναμική του. 


Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων έχει σωστή κλιμάκωση και προσφέρει καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα.

Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων έχει σωστή κλιμάκωση και προσφέρει καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto