Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση από το νέο Qashqai, που διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει στο ταξίδι.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση από το νέο Qashqai, που διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει στο ταξίδι.

Οδική συμπεριφορά: Έμφαση σε ποιότητα κύλισης και άνεση – Ευχάριστο στην οδήγηση

126.675 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2014)

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα πραγματοποιήσει κανείς πίσω από το τιμόνι του νέου Qashqai, θα αντιληφθεί την προσπάθεια των τεχνικών της Nissan να τονίσουν τον εκλεπτυσμένο οδικό χαρακτήρα του μοντέλου και να προσφέρουν μια πιο ποιοτική κύλιση και άνεση στους επιβάτες του. Υπό αυτό το πρίσμα, άλλωστε, η νέα πλατφόρμα μπορεί στις 2κίνητες εκδόσεις να έρχεται με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω τμήμα (πολλαπλοί σύνδεσμοι στο 4Χ4), ωστόσο μέσω συγκεκριμένων τεχνικών λύσεων (π.χ. αμορτισέρ διπλού εμβόλου), αλλά και του συστήματος ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control, έρχεται να εξαλειφθεί ο όποιος συμβιβασμός στο κομμάτι της άνεσης και της ποιότητας κύλισης που μπορεί να επιφέρει η επιλογή αυτή. To τελικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, με την ανάρτηση να καταπίνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος ανεξαρτήτως του μεγέθους τους και την όλη αίσθηση να θυμίζει αυτή πιο premium και ακριβών επιλογών. Εντυπωσιακή είναι και η ηχομόνωση του εσωτερικού, η οποία σε συνδυασμό και με τα εξαιρετικά καθίσματα, συμβάλει περαιτέρω στην κορυφαία άνεση κατά το ταξίδι.

Δυναμικό πάτημα, με απλά καλή αίσθηση
Κινούμενο σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το Qashqai αποκαλύπτει έναν καλά κρυμμένο δυναμικό χαρακτήρα, με σίγουρο πάτημα, υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και απολύτως ομαλές αντιδράσεις, ακόμη και στις πλέον οριακές αντιδράσεις. Το νέο πλαίσιο δείχνει εδώ τα προτερήματά του, το ESP σε συνδυασμό και με το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό μπαίνει όταν και όποτε χρειαστεί, με αποτέλεσμα το Qashqai να στρίβει και να φρενάρει όχι σαν ένα Crossover με 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος, αλλά σαν ένα γρήγορο χάτσμπακ. Το μόνο που τελικά δεν αφήνει όλο το σύνολο ώστε να χαρακτηριστεί «σπορ», είναι η αίσθηση από το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, η οποία είναι τεχνητή και αποκόπτει τον οδηγό από τα τεκταινόμενα, ακόμη και στην επιλογή «Sport», που αυξάνει το βάρος του. Τα φρένα τέλος, ικανοποιούν πλήρως με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους.


Παρά την απουσία τετρακίνησης, η ρύθμιση της ανάρτησης ωφελεί και την κίνηση σε πατημένο χώμα.

Παρά την απουσία τετρακίνησης, η ρύθμιση της ανάρτησης ωφελεί και την κίνηση σε πατημένο χώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center