Αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, αλλά κυρίως κορυφαία οικονομία (έχει τη χαμηλότερη εργοστασιακή μέση κατανάλωση) προσφέρει ο Euro6 1,3 CDTi πετρελαιοκινητήρας του νέου Opel Corsa.

Αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, αλλά κυρίως κορυφαία οικονομία (έχει τη χαμηλότερη εργοστασιακή μέση κατανάλωση) προσφέρει ο Euro6 1,3 CDTi πετρελαιοκινητήρας του νέου Opel Corsa.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Υπεροχή Yaris σε επιδόσεις και Corsa σε οικονομία

66.822 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2015)

Το πετρελαιοκίνητο νέο Opel Corsa έρχεται εφοδιασμένο με μια νέα, Euro6, εκδοχή του 1,3 CDTi πετρελαιοκινητήρα. Αυτός διαθέτει βελτιωμένα κινούμενα μέρη, νέο τούρμπο και αναθεωρημένη χαρτογράφηση εγκεφάλου. Αποδίδει 95 ίππους, με 190 Nm ροπής από τις 1.500-3.500 σ.α.λ. Στην πράξη τραβάει γερά από χαμηλά και παρουσιάζεται πιο πολιτισμένος από ποτέ. Οι επιδόσεις του είναι αξιοπρεπέστατες, ενώ το εργοστασιακό νούμερο της μέσης κατανάλωσης είναι κορυφαίο (3,2 λτ./100 χλμ.).


Τις καλύτερες επιδόσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, εμφανίζει το Toyota Yaris, που είναι το μόνο μοντέλο του συγκριτικού με 6τάχυτο κιβώτιο. Το τελευταίο κολακεύει τον πολύ καλό 1,4 D-4D κινητήρα των 90 ίππων και των 205 Nm ροπής (1.800-2.800 σ.α.λ.) και τον κάνει να δείχνει πιο γεμάτος χαμηλά, ενώ το Yaris έχει και τον καλύτερο επιλογέα. Στο ταξίδι το Yaris με 5 λτ./100 χλμ. ταξιδεύει με 133 χλμ./ώρα, όσο και το Corsa.

Το Ford Fiesta εξοπλίζεται με έναν 1.600άρη turbodiesel κινητήρα, χωρίς κάποιο αισθητό προβάδισμα στα νούμερα της ισχύος (95 PS) και της ροπής (200 Nm στις 1.750 σ.α.λ.). Στην πράξη ο κινητήρας δεν προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις, είναι όμως ο πιο πολιτισμένος σε λειτουργία και σε συνδυασμό με το πακέτο μέτρων της τεχνολογίας ECOnetic είναι ιδιαίτερα οικονομικός (3,3 λτ./100 χλμ.). To Fiesta, άλλωστε, είναι το πιο οικονομικό στο ταξίδι, αφού με βάση τις μετρήσεις του auto Τρίτη ταξιδεύει με 136 χλμ./ώρα καταναλώνοντας 5,0 λτ. καυσίμου. 

Ο νέος 3κύλινδρος turbodiesel των 1,4 λτ. του VW Polo (που αντικατέστησε και τον 1,2 και τον τετρακύλινδρο 1,6 TDI) αποδίδει στο αυτοκίνητο της δοκιμής 90 ίππους (διατίθεται και με 75). Εμφανίζει την υψηλότερη ροπή (230 Nm από τις 1.500 – 2.000 σ.α.λ.). Οι ρεπρίζ δεν κοντράρουν το Yaris, αλλά είναι καλύτερες από τα άλλα μοντέλα. Η τραχύτητα και ο θόρυβος έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με πριν και δε χρειάζεται να τον «ξεζουμίζεις» ψηλά. Ωστόσο αν ξεχάσεις μεγάλη σχέση και πέσουν οι στροφές, σβήνει εύκολα. Μεγάλο ατού είναι η οικονομία, με το εργοστασιακό νούμερο στα 3,4 λτ./100 χλμ. Όπως και οι άλλοι κινητήρες έχει χαμηλές εκπομπές CO2 και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Στο ταξίδι το VW Polo καταναλώνει 5,0 λτ./100 χλμ. και ταχύτητα 134 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center