Νέο Peugeot 3008: Έρχεται το 2023 χωρίς diesel

Νέο Peugeot 3008: Έρχεται το 2023 χωρίς diesel

10.932 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2022)

Το diesel θα λάμψει δια της απουσίας του στο επόμενο 3008 που πρόκειται να έρθει το 2023. Σε βενζίνη, σε Plug-in και με ηλεκτρική έκδοση η νέα γενιά.

Έρχεται το 2023 το επόμενο Peugeot 3008

To 3008 αποτέλεσε εμπορική επιτυχία όταν πρωτολανσαρίστηκε στην αγορά, ενώ και η δεύτερη γενιά της κατάφερε να αντλήσει μεγάλο μερίδιο των προτιμήσεων του κοινού. Το μικρομεσαίο γαλλικό SUV ανανεώθηκε το 2020, ωστόσο η Peugeot έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στη νέα γενιά, η οποία αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη το 2023.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πιο μοντέρνο με έμπνευση από το 308

Όπως δείχνει η ψηφιακή εικόνα που βλέπετε, οι σχεδιαστές της φίρμας θα προσπαθήσουν να τονίσουν ακόμη περισσότερο τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και να το κάνουν να μοιάσει περισσότερο στο 308. Στον πρόβολο, η γρίλια θα ανασχεδιαστεί, ενώ πιο πάνω θα δούμε ξανά λεπτά φωτιστικά σώματα που όμως αυτή την φορά θα έχουν στην άκρη του τρεις «νυχιές». Στο πλάι, το νέο 3008 θα είναι πιο γραμμωμένο και μυώδες και ίσως λίγο περισσότερο coupe, ενώ πίσω, αναμένουμε πως τα φωτιστικά σώματα θα ενώνονται για μια ακόμη φορά με μια μαύρη φάσα, η οποία θα είναι πλέον πιο λεπτή. Φυσικά, πρέπει να περιμένουμε νέα σχέδια στις ζάντες αλλά και μια ανανεωμένη παλέτα χρωμάτων.

Η νέα γενιά αναμένεται επίσης να μεγαλώσει σε διαστάσεις, κάτι που θα προσφέρει στην Peugeot την δυνατότητα να προσφέρει περισσότερους χώρους στους πίσω επιβάτες και αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Έρχεται ως ήπια και Plug-in υβριδικό

Το νέο Peugeot 3008 θα εξοπλιστεί ξανά τόσο με θερμικά μοτέρ όσο και με Plug-in υβριδικές επιλογές και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως επόμενο 3008 θα αγνοήσει πλήρως το diesel, αφενός γιατί το μερίδιο αγοράς του συνεχίζει να μειώνεται και αφετέρου γιατί πρέπει να ξοδευτούν πολλά χρήματα για να εναρμονιστούν οι κινητήρες πετρελαίου της φίρμας με τα μελλοντικά πρότυπα Euro 7.

Στην βάση της γκάμας θα βρίσκεται ο 1.200άρης PureTech με ισχύ από 130 άλογα που αυτή την φορά θα συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η Peugeot είναι πολύ πιθανό να προσφέρει το μοντέλο και ως «παραδοσιακό» υβριδικό, τοποθετώντας το ίδιο μοτέρ κάτω από το καπό, ενώ διαθέσιμες θα είναι τρεις Plug-in υβριδικές εκδόσεις με βάση τον 1.600άρη PureTech σε ισχύ 180, 250 και 300 ίππων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
peugeot
skoda