Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Peugeot Polygon: Με ορθογώνιο τιμόνι και ριζοσπαστική σχεδίαση

1.538 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2025)
Νέο Peugeot Polygon: Με ορθογώνιο τιμόνι και ριζοσπαστική σχεδίαση
18 Φωτογραφίες »

Μας δείχνει το νέο 208 που θα έρθει το 2027.
«Αιλουροειδής» σχεδίαση και τεχνολογία Micro Led.
Παρμπρίζ που γίνεται οθόνη 31 ιντσών και ορθογώνιο τιμόνι Hypersquare.
Εξοπλισμένο με το σύστημα Steer-by-Wire (διαθέσιμο από το 2027).
Αντικατάσταση εξαρτημάτων για μακροζωία και χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

autotriti team

Μας δείχνει το νέο 208 που θα έρθει το 2027

Το περιμέναμε και πλέον είναι εδώ. Ο λόγος για το Peugeot Polygon, το νέο πρωτότυπο της γαλλικής μάρκας, το οποίο αποκαλύφθηκε πλήρως. Το Peugeot Polygon παρουσιάζει την τεχνολογία Steer-by-wire και τη ριζοσπαστική νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας που θα έρθουν στα μοντέλα παραγωγής της Peugeot από το 2027.

Πρώτο απ' αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι το νέο 208 (αναμένεται το 2027), για το οποίο λοιπόν έχουμε την πρώτη επίσημη γεύση, παρόλο που η Peugeot δεν κάνει κάποια αναφορά στην παρουσίαση.

«Αιλουροειδής» σχεδίαση και τεχνολογία Micro Led

Εξωτερικά, οι σχεδιαστές της Peugeot προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα, αλλάζοντας εξολοκλήρου την σχεδιαστική ταυτότητα που συνοδεύει τα σημερινά της μοντέλα και εφαρμόζοντας σχεδίαση που χαρακτηρίζεται αιλουροειδής. Το Peugeot Polygon ξεχωρίζει από το πολύ μακρύ παρμπρίζ, το οποίο πλαγιάζει για να ενωθεί με την οροφή, που με τη σειρά της είναι φτιαγμένη από τζάμι. Οι μεγάλοι τροχοί και τα φτερά βγαίνουν αρκετά προς τα έξω, τονίζοντας τις δυναμικές γραμμές στις πόρτες, που ανοίγουν προς τα πάνω (τύπου πεταλούδας), αν και το χαρακτηριστικό αυτό δεν συγκεντρώνει πιθανότητες για να συνοδεύσει τα αυτοκίνητα παραγωγής.

Από κει και πέρα, το κλειστό μπροστινό μέρος φιλοξενεί λεπτά Micro-LED φώτα που πάνε από τη μία άκρη στην άλλη, ενώ παρακάτω δεσπόζει ένα αεροδυναμικό χείλος. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, μία ειδική οθόνη Micro-LED βρίσκεται στην πίσω κολόνα, δίπλα στην αναδυόμενη υποδοχή καλωδίου, για να δείχνει την κατάσταση φόρτισης του οχημάτος χωρίς να πρέπει ο οδηγός να μπει μέσα. Τέλος, τα φωτιστικά σώματα πίσω... συγχρονίζονται με τα μπροστά δημιουργώντας μια αρμονική surround αίσθηση που ενισχύει το μοτίβο των τριών νυχιών και προσφέροντας μεγάλη φωτεινότητα.

Παρμπρίζ που γίνεται οθόνη 31 ιντσών και ορθογώνιο τιμόνι Hypersquare

Το εσωτερικό του Peugeot Polygon είναι το σημείο του αυτοκινήτου που η γαλλική φίρμα θέλει να επικεντρωθούμε. Στην καμπίνα λοιπόν το εντυπωσιακό πρωτότυπο αποκτά μια νέα έκδοση του i-Cockpit, το οποίο για μια δεκαετία τοποθετούσε τα όργανα πάνω από το τιμόνι για να τα κάνει πιο ορατά στους οδηγούς. Εδώ, ολόκληρο το παρμπρίζ μέσω ενός Micro-LED πάνελ που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι μετατρέπεται σε ένα σύμπλεγμα οργάνων και οθόνη ψυχαγωγίας δημιουργώντας μια οθόνη πλάτους 24 εκ. και ύψους 74 εκ, που ισοδυναμεί με οθόνη 31 ιντσών.

Το δεύτερο σημείο αναφοράς στην καμπίνα είναι το ορθογώνιο τιμόνι Hypersquare, κάτι που η Peugeot άρχισε να παρουσιάζει σε πρωτότυπα πριν από μερικά χρόνια. Τα βασικά χειριστήρια βρίσκονται πάντα στην άκρη των δαχτύλων μέσω τεσσάρων κυκλικών pods σε κάθε γωνία, επιτρέποντας στον οδηγό να κρατά τα χέρια του πάντα στο τιμόνι.

Εξοπλισμένο με το σύστημα Steer-by-Wire (διαθέσιμο από το 2027)

Το νέο Hypersquare τιμόνι συνδυάζεται με την τεχνολογία ηλεκτρονικού συστήματος διεύθυνσης Steer-by-Wire, όπου δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των τροχών, παρά μόνο ηλεκτρονικός έλεγχος.

Η Peugeot αναφέρει πως πέρα από την παραδοσιακή υποβοήθηση στο τιμόνι, το σύστημα καινοτομεί προσαρμόζοντας τη σχέση διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα. Σε χαμηλές ταχύτητες, για στάθμευση ή ελιγμούς το Hypersquare τιμόνι επιτρέπει γρήγορους και εύκολους χειρισμούς χωρίς να χρειάζεται να μετακινεί ο οδηγός τα χέρια του ή να κάνει πολλαπλές περιστροφές (μέγιστη περιστροφή 170 μοίρες σε κάθε κατεύθυνση – λίγο λιγότερο από μία πλήρη στροφή – σε σύγκριση με τρεις πλήρεις στροφές σε ένα παραδοσιακό τιμόνι). Σε υψηλότερες ταχύτητες, μια μικρή κίνηση του Hypersquare αρκεί για να προσαρμόσει την πορεία του αυτοκινήτου. Όπως η νέα σχεδιαστική γλώσσα έτσι και η τεχνολογία Steer-by-Wire, αλλά και το τιμόνι Hypersquare θα διαθέσιμα σε μοντέλα παραγωγής της εταιρείας από το 2027.

Συνέχεια του άρθρου >>>