4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tο νέο σύστημα infotainment με την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό τραβά τα βλέμματα.
Εσωτερικό–Χώροι: Μεγάλο σε όλα του
21.570 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2017)
Περνώντας στο εσωτερικό, το πρώτο που τραβά την προσοχή είναι το νέο σύστημα infotainment με την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Πέραν αυτού, στοιχεία της δυναμικής εξωτερικής σχεδίασης κάνουν την εμφάνισή τους και εδώ, με τις αιχμηρές και συνάμα λιτές γραμμές να έχουν την τιμητική τους. Το ταμπλό διατρέχει μια οριζόντια, προαιρετικά χρωματιστή, φάσα η οποία σπάει τη μονοτονία-μονοχρωμία στην καμπίνα.
Στο πεδίο των χώρων, το νέο Ibiza, σύμφωνα με τις υποσχέσεις της φίρμας, είναι πιο ευρύχωρο, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο την αύξηση των διαστάσεων προς πάσα κατεύθυνση. Σημειώνουμε δε, πως είναι πιο πλατύ κατά 87 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ και στο μεταξόνιο παρατηρείται αύξηση της ίδιας τάξης με 95 χλστ. (2.564 χλστ.). Ωστόσο, σε ότι έχει να κάνει με το συνολικό του μήκος εμφανίζεται μικρότερο κατά 2 χλστ. Αυτές οι διαφορές στις διαστάσεις, αντικατοπτρίζονται και στην πράξη με περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 35 χλστ., καθώς επίσης και περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών κατά 24 και 17 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος, έκπληξη αποτελεί η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 355 λτ. κάτι που καθιστά το νέο Ibiza ένα από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία.
Το εμπορικό ντεμπούτο του νέου μοντέλου αναμένεται τον προσεχή Ιούνιο, ενώ η πρώτη του παρουσίαση θα γίνει τον Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Έως και 24 χλστ. περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των μπροστά επιβατών υπόσχεται η SEAT.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο πεδίο των χώρων, το νέο Ibiza, σύμφωνα με τις υποσχέσεις της φίρμας, είναι πιο ευρύχωρο, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο την αύξηση των διαστάσεων προς πάσα κατεύθυνση. Σημειώνουμε δε, πως είναι πιο πλατύ κατά 87 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ και στο μεταξόνιο παρατηρείται αύξηση της ίδιας τάξης με 95 χλστ. (2.564 χλστ.). Ωστόσο, σε ότι έχει να κάνει με το συνολικό του μήκος εμφανίζεται μικρότερο κατά 2 χλστ. Αυτές οι διαφορές στις διαστάσεις, αντικατοπτρίζονται και στην πράξη με περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 35 χλστ., καθώς επίσης και περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών κατά 24 και 17 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος, έκπληξη αποτελεί η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 355 λτ. κάτι που καθιστά το νέο Ibiza ένα από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία.
Το εμπορικό ντεμπούτο του νέου μοντέλου αναμένεται τον προσεχή Ιούνιο, ενώ η πρώτη του παρουσίαση θα γίνει τον Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Πολυ πιο ομορφο απο αυτο που αντικαθιστα και καλυτερο εσωτερικο.
Καλώς το λοιπόν είναι αρκετά ωραίο πιο ώριμο με επιρροές από το Leon λίγο και απ' το Fabia (θυμίζει λίγο Qashqai στο τελείωμα του παραθύρου στο πλάι). Εχει πιο μεγάλο και ποιοτικό εσωτερικό και σίγουρα θα είναι πιο σύγχρονο και πιο ολοκληρωμένο από κάθε άλλη φορά. Και η νέα γενιά Ibiza φιλοδοξεί πλέον να πετύχει όπως όλες οι γενιές του. Η αγάπη του κόσμου για το Ibiza θα βοηθήσει στο να πάει μια χαρά και το νέο. Μ' άρεσε γενικά αρκετά είναι πιο δυναμικό και μοντέρνο διατηρεί το νεανικό του χαρακτήρα.
Θελω να πω την γνωμη μου πανω στο θεμα των κινητηρων ,Ειμαι σιγουρος οτι καλυτερη πωληση θα κανει ο 1.0 TSI 110 αλογα ενω ο 1500 TSI θα κινδυνευει να κανει πωλες πωλησεις γιατι αδυνατον να πετυχει καταναλωση κατω απο 9 λιτρα .Ο αγοραστης σημερον κοιταζει να μην εχει καταναλωση πανω απο 7 και υποπιεση και αυτο θα ειναι εφικτο με τους ντιζελ και τον tsi 110