Η απότομη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος είναι και η κύρια διαφοροποίηση της Coupe εκδοχής του SEAT Tarraco σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Νέο SEAT Tarraco και σε Coupe;

16.385 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2019)

Δείτε την επερχόμενη κουπέ έκδοση του Tarraco, που θα βάλει για πρώτη φορά τη SEAT σε ένα κλειστό club μοντέλων, που συνδυάζουν τον χαρακτήρα ενός SUV με την ομορφιά που χαρίζουν τα κουπέ στιλιστικά στοιχεία.

Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου (SUV) τείνουν να κατακλύσουν την αγορά με τις προτάσεις των εταιρειών να έρχονται στην επιφάνεια η μία μετά την άλλη. Επιπλέον, την τελευταία δεκαετία έχει ανοίξει ένας νέος ορίζοντας στην εν λόγω κατηγορία με την ενσωμάτωση coupe σχεδιαστικών στοιχείων στα SUV, δημιουργώντας ένα σπορτίφ αισθητικό σύνολο το οποίο διατηρεί παράλληλα τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος αυτής της κλάσης: αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ικανότητες εκτός δρόμου, τετρακίνηση, ευρυχωρία και άνεση.

Σημειώνουμε πως η πρώτη επιτυχημένη πρόταση όσον αφορά τα SAC (Sports Activity Coupe) έγινε το 2008 από την BMW με το λανσάρισμα της X6, ωστόσο είχε γίνει και μια απόπειρα παλαιότερα με την παρουσίαση του SsangYong Actyon η οποία δεν έτυχε παρόμοιας αναγνώρισης. Πίσω στο παρόν, λίγες μέρες μετά την παρουσίαση του νέου Tarraco, του μεσαίου SUV της SEAT που αποτελεί παράλληλα και τη ναυαρχίδα της, έχουν ξεκινήσει οι φήμες για τον ερχομό της coupe εκδοχής του μοντέλου. Υπενθυμίζουμε πως, το όνομα Tarraco έλαβε 51.903 ψήφους, από τις περίπου 146.000 συνολικά, σε ψηφοφορία των φίλων της SEAT για την ονομασία του, επερχόμενου τότε, νέου SUV της ισπανικής φίρμας.
 
Αισθητικά, το μελλοντικό SAC της SEAT θα διατηρήσει το σχεδιαστικό μοτίβο που συναντούμε στο νέο Tarraco, σύμφωνα πάντα με την πρόταση των ανεξάρτητων σχεδιαστών της Ascariss Design, με την εξάγωνη κυψελοειδή γρίλια να πλαισιώνεται από τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα στο πρόβολο, αλλά και τις έντονες ακμές και γωνίες που συνθέτουν ένα macho σύνολο. Πέραν αυτού, παρατηρούμε τις έντονες γραμμώσεις στο πλάι, ενώ προεξάρχον σχεδιαστικό στοιχείο είναι η έντονα κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος, που αποκλείει ουσιαστικά την ύπαρξη 7θέσιας διάταξης την οποία συναντούμε στο Tarraco, και οι μικρότερες γυάλινες επιφάνειες στις πίσω πόρτες που προσδίδουν και τον coupe χαρακτήρα του μοντέλου. Στο εσωτερικό δεν αναμένονται ιδιαίτερες αλλαγές με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και την 8άρα οθόνη αφής του συστήματος infotainment να τραβούν τα βλέμματα.

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες προς το παρόν, θεωρείται σχεδόν σίγουρη η χρήση των ίδιων επιλογών που συναντούμε στο Tarraco. Αυτό σημαίνει ότι, βάση της γκάμας θα αποτελεί ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με ισχύ 150 ίππων, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι θα βρίσκεται ο δίλιτρος με απόδοση 190 ίππων. Στο ντίζελ θα υπάρχει η επιλογή του turbodiesel χωρητικότητας 2,0 λίτρων κινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος με 150 και 190 ίππους. Σε ό,τι αφορά, έπειτα, τη μετάδοση της κίνησης θα γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και με το επτατάχυτο αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη.
 
Κλείνοντας, σημειώνουμε πως, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα δούμε το επερχόμενο SEAT Tarraco Coupe, ωστόσο οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν πως δεν θα λανσαριστεί μέσα στα επόμενα χρόνια. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν από την ισπανική φίρμα.

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto