Το νέο Toledo εμφανίζεται σταθερό και ευχάριστο στις στροφές, με την υποστροφή να έρχεται προοδευτικά και να είναι πλήρως ελεγχόμενη.

Το νέο Toledo εμφανίζεται σταθερό και ευχάριστο στις στροφές, με την υποστροφή να έρχεται προοδευτικά και να είναι πλήρως ελεγχόμενη.

Στο δρόμο: Ασφαλές και με καλή άνεση

62.792 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2014)

Το νέο Toledo βασίζεται σε μια τροποποιημένη και μακρύτερη εκδοχή της πλατφόρμας των Ibiza/Fabia/Polo, φέροντας κλασική διάταξη ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Η ρύθμιση των αμορτισέρ και των ελατηρίων είναι σφιχτή και σε συνδυασμό με το συμπαγές πλαίσιο, εξασφαλίζει σταθερότητα στην ευθεία και τις στροφές, δίνοντας ένα αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό του αυτοκινήτου. Σε αυτό συμβάλει και το καλό τιμόνι με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση και στιβαρή αίσθηση, που βοηθά τον οδηγό να διαχειριστεί τις όποιες υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου στις στροφές. Στο κομμάτι της άνεσης, παρά τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το Toledo έδειξε να διαχειρίζεται με ευκολία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς από τη μια να τις μεταφέρει στο εσωτερικό, ούτε από την άλλη να εμφανίζει τάσεις αποσταθεροποίησης κατά το πέρασμα από αυτές. Τα φρένα τέλος, με δίσκους εμπρός-πίσω, εμφάνισαν πολύ καλή απόδοση στις μετρήσεις μας (100-0 χλμ./ώρα σε 37,2 μ.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda