Με βάση τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η πίσω πόρτα του νέου Hilux φέρει ισχυρότερους μεντεσέδες και ατσάλινες βάσεις στα στηρίγματα της ενώ την ίδια στιγμή, ο χώρος φόρτωσης έχει ενισχυθεί κατά των παραμορφώσεων με επανασχεδιασμένα νεύρα στο δάπεδο και επιπρόσθετα εγκάρσια στοιχεία. Επιπρόσθετα, το διαχωριστικό τροπέτο έχει ενισχυθεί, ενώ και το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων έχει αυξηθεί από τα 450 χλστ. του προηγούμενου μοντέλου στα 480 χλστ. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις, το μήκος της καρότσας που κυμαίνεται από τα 1.525 – 2.315 χλστ. (ανάλογα με την καμπίνα) είναι μειωμένο κατά 20 χλστ. σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο ωστόσο, το ωφέλιμο πλάτος της έχει αυξηθεί κατά 60 χλστ. στα 1.575 χλστ. Παράλληλα, εκεί που το νέο Hilux κυριολεκτικά διαπρέπει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, είναι οι μεταφορικές δυνατότητες. Αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και την ύπαρξη ή όχι συστήματος 4κίνησης, το ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηρίξει έχει αυξηθεί κατά 120 – 365(!) κιλά και πλέον ανέρχεται έως και στα 1.040 κιλά, υπερβαίνοντας τον 1,0t. σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.
Ανάλογα με την έκδοση, το νέο
Toyota Hilux προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος από 1.525 – 2.315 χλστ.
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα.
Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη.
Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα. Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη. Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !