Αν και μικρότερος σε κυβισμό (κατά 100 κ.εκ.) σε σχέση με το προηγούμενο, ο νέος D-4D πετρελαιοκινητήρας των 2,4 λτ. έχει πολύ ροπή (400 Nm) από τις χαμηλές στροφές. Στην πράξη, καταφέρνει να κινήσει με άνεση το ιαπωνικό Pick-Up, διατηρώντας τη μέση κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα ενώ, όταν ο οδηγός το επιθυμεί, μπορεί να εκμεταλλευτεί τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, για δυναμικές επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Χωρίς να θέλουμε να σας κουράσουμε με την απαρίθμηση των πολλαπλών επεμβάσεων που έχει δεχθεί, αξίζει να αναφέρουμε πως στην πράξη είναι σημαντικά πιο αθόρυβος σε σχέση με το παρελθόν ενώ, η κατά 10% πιο κοντή 1η σχέση στο χειροκίνητο κιβώτιο και η –κατά 23% πιο μακριά 6η σχέση, επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του, διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου συνεχώς.
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα.
Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη.
Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα. Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη. Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !