Οι κινητήρες του νέου Golf θα στοχεύσουν αποκλειστικά και μόνο στην παροχή όσο το δυνατόν περισσότερης οικονομίας κίνησης, αλλά και στη μείωση των εκπομπών τους ρύπων. Κάτω από το καπό, θα δούμε τους νέας γενιάς 3κύλινδρους diesel 1,5 λίτρων, με ισχύ από 75 έως 120 ίππους και εκπομπές CO2 που θα βρεθούν κάτω από τα 85 γρ./χλμ. Στόχος επίσης της VW είναι και οι βενζινοκινητήρες TSI να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων τους κάτω από τα 95 γρ./χλμ., ώστε τελικά η γκάμα να είναι από τις πλέον οικονομικές του είδους. Τα νέα αυτά μοτέρ θα πλαισιωθούν επίσης και από περισσότερες υβριδικές και ηλεκτρικές επιλογές, όπως τη νεότερη γενιά του Golf GTE με υβριδικό σύστημα κίνησης που φορτίζει από την πρίζα, αλλά και το νέο e-Golf, που θα έχει αυξημένη αυτονομία κίνησης και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.
παντα ηταν και θα ειναι συντηρητικοι οι Γερμανοι στο design, και οχι μονο στην VW.Το θεμα που με φοβιζει εμενα ειναι μην καταφερουνε και το κανουν αξιοπιστο γιατι εμας τους μηχανικους μας περιμενει πεινα μετα.
Μενω αφωνος φανταστικη σχεδιαση θα χρειαστηκαν πολλες μερες στο σχεδιαστηριο για να βγαλουν ακομα μια φωτοτυπια του προηγουμενου μοντελου.
Συγγνωμη αυτο ειναι νεο???? Αυτο ειναι facelift!
και να φανταστειτε οτι θα πρεπει να περιμενουμε κ αλλα 3 χρονια το 2019 μεχρι να δουμε αυτο το τρομερο ντισαιν
Γιατι ειστε αδικοι, αφου προσθεσαν ενα νευρο στο πλαι. Παλι ομως θα πηγαινουν και θα το αγοραζουν
παντα ηταν και θα ειναι συντηρητικοι οι Γερμανοι στο design, και οχι μονο στην VW.Το θεμα που με φοβιζει εμενα ειναι μην καταφερουνε και το κανουν αξιοπιστο γιατι εμας τους μηχανικους μας περιμενει πεινα μετα.
Για να διαβάσουμε ένα άρθρο πρέπει να πατήσουμε σε 3 link! Και σ´ ανώτερα! Bye bye