• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
9 φωτογραφίες »

Νέο VW ID.4 GTX

13.626 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2021)

Την πιο σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού ID.4 παρουσίασε η Volkswagen προσφέροντας στο μοντέλο περισσότερη ισχύ και κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

To περασμένο φθινόπωρο η Volkswagen παρουσίασε το νέο ID.4, το οποίο έγινε το δεύτερο μοντέλο της ηλεκτρικής της γκάμας, πίσω από το ID.3. Τώρα, λίγους μήνες αργότερα, η γερμανική εταιρεία προσφέρει στο ηλεκτρικό SUV μια GTX έκδοση επιδόσεων, για όσους επιθυμούν ένα ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο που να μπορεί να πετυχαίνει το 0-100χλμ./ώρα σε χρόνο που χρειάζεται ένα καλό hot-hatch.

Aξίζει να σημειώσουμε πως το GTX έμβλημα θα δοθεί και στις επόμενες εκδόσεις επιδόσεων που θα προσφέρει η VW στα υπόλοιπα μοντέλα της ID γκάμας. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά ωστόσο που βλέπουμε το GTX πάνω σε μοντέλα της φίρμας, αφού παλιότερα, σε κάποιες αγορές, GTX εκδόσεις προσφέρονταν σε αυτοκίνητα όπως το Golf, το Jetta και το Scirocco.

Σε αντίθεση με το ID.4, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση στον πίσω άξονα, η έκδοση GTX εξοπλίζεται και με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, πράγμα που προσφέρει στο SUV κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων. Η τετρακίνηση του ID.4 GTX βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου. Καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να επιτύχει την ιδανική ισορροπία απόδοσης, δυναμικής και σταθερότητας οδήγησης. Ακόμα, η VW αναφέρει πως το σύστημα τετρακίνησης ενεργοποιείται όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το γκάζι. Η ενεργοποίηση του AWD συστήματος γίνεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό, o οποίος έχει τον πλήρη έλεγχο, με πέντε προφίλ στη διάθεσή του. Το κινητήριο σύστημα δίνει έμφαση στη σπορ φύση του ID.4 GTX, με τον οδηγό να επεμβαίνει στον τρόπο με τον οποίο οι ηλεκτρικοί κινητήρες, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (προαιρετικά) και το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνονται μέσω των προφίλ Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction.

Όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100χλμ./ώρα γίνεται τώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα (2,3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το ID.4 των 204 ίππων), ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του ID.4 GTX, σύμφωνα με τα πρότυπα δοκιμών WLTP είναι 480 χιλιόμετρα (520 χλμ. προσφέρει το ID.4) χάρη σε μια μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh που χρειάζεται να μόλις 30 λεπτά για να προσφέρει κίνηση για 300 χιλιόμετρα με φορτιστή 125 kW.

Για να κάνει την GTX έκδοση να ξεχωρίζει σε σχέση με το απλό ID.4, η Volkswagen δίνει στο αυτοκίνητο τρία πολύ μικρά LED φώτα τοποθετημένα κάθετα το ένα με το άλλο στις δύο άκρες του προφυλακτήρα και μαύρο φινίρισμα στην γρίλια χαμηλά. Στις εικόνες το ID.4 GTX είναι βαμμένο στο νέο μεταλλικό Kings Red χρώμα ενώ οι κόκκινες λεπτομέρειες που υπάρχουν στο εσωτερικό μας θυμίζουν έντονα τις εκδόσεις GTI. O εξοπλισμός της GTX είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θερμαινόμενο τιμόνι, εσωτερικό φωτισμό καμπίνας, 10 ιντσών οθόνη infotainment ως στάνταρ (12 ιντσών προαιρετικά) και 20άρες ζάντες αλουμινίου (21 ιντσών προαιρετικά). Στην διάθεση του πελάτη είναι και το Sports πακέτο που μειώνει την απόσταση του SUV από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά και βελτιώνει την οδηγική εμπειρία πίσω από το τιμόνι.

To λανσάρισμα της GTX έκδοσης του ID.4 θα γίνει το καλοκαίρι, με τις τιμές στην Γερμανία να ξεκινούν από 50.415 ευρώ.

Σχολιάστε