• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέο Yaris: Ούτε ντίζελ, ούτε τούρμπο. Γιατί;

Διαβάστηκε από 46833 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/11/2019
 

Το Yaris βάζει για πρώτη φορά τον οδηγό πριν την πρακτικότητα. Αποκτά επιθετική εμφάνιση, σπορ εικόνα και δυναμικά χαρακτηριστικά. Όμως τα μοτέρ του μας μπερδεύουν. Γιατί ούτε ντίζελ έχει, ως πρακτικό, ούτε τούρμπο, ως πιο ενδιαφέρον. Γιατί;


Η είδηση στο Yaris δεν είναι στη σχεδίαση. Σαφώς, η πρώτη ματιά μετράει, και ειδικά για το Yaris που έχει κάνει καριέρα ως το πρακτικότερο, χρηστικότερο και βολικότερο μικρό της αγοράς, αυτή η αλλαγή μετράει πολύ.
 
Έτσι με μια τεράστια μάσκα, διχρωμίες, και έντονους θόλους, το Yaris δείχνει πιο σπορ από ποτέ. Όμως το «ζουμί» είναι στο σασί. Το νέο Yaris εγκαινιάζει τη νέα πλατφόρμα GA-B που κάνει το αυτοκίνητο 30% πιο άκαμπτο και φέρνει το κέντρο βάρους 15% χαμηλότερα. Συστατικά που εμφανώς τονίζουν την στροφή του Yaris να φέρει τον οδηγό στο επίκεντρο.
 
Και θα περίμενε κανείς πως η Toyota θα έπαιζε με τα μοτέρ σε δύο μέτωπα. Από τη μία, εκ του ασφαλούς, με το καταπληκτικό της μικρό ντίζελ, θα κρατούσε τον πρακτικό χαρακτήρα στο Yaris. Από την άλλη με την προσθήκη τούρμπο σε ένα μοτέρ βενζίνης, θα πρόσθετε και τον σπορτίφ χαρακτήρα και τις επιδόσεις που ταιριάζουν στη φρέσκια εικόνα και το ικανό σασί της νέας γενιάς.
 
Όμως δεν κάνει τίποτε από τα δύο. Το ντίζελ είναι επισήμως νεκρό και δεν θα το ξαναδούμε στην Toyota. Πάει. Όμως και ο χιλιάρης μένει χωρίς τούρμπο και στη νέα του γενιά. Που σημαίνει πως οποιαδήποτε αύξηση απόδοσης θα έρθει από μειώσεις τριβών και βελτίωση της αποδοτικότητας. Χωρίς τούρμπο και ο νέος τρικύλινδρος 1.500άρης που προέρχεται απευθείας από τους V6 του μεγάλου Camry και έχει αποδοτικότητα 40%, σαν ντίζελ.
 
Γιατί όμως ούτε το ένα, ούτε το άλλο; Η Toyota ξέρει. Η αγορά θέλει υβριδικό. Μόνο. Περιμένει στην Ευρώπη το Yaris να πουλάει σχεδόν αποκλειστικά ως υβριδικό. Και έτσι η νέα γενιά του υβριδικού συνόλου συνδυάζεται με νέες μπαταρίες Li-Ion (από NiMH του προηγούμενου) που σημαίνει χαμηλό βάρος, μεγαλύτερη αυτονομία, 15% μειωμένη κατανάλωση και 20% χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με το υβριδικό Yaris που αντικαθιστά.
 
Με τόση έμφαση στο υβριδικό εσείς τι λέτε; θα το προτιμήσετε; θα είναι το υβριδικό το επόμενο Yaris που θα αγοράσετε; Έχει δίκιο η Toyota; Ή όχι;

84 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  YARIS

Tags: TOYOTA YARIS
 
Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια