Ο σκελετός του 
ελαστικού περιμένει το αρχικό στάδιο του πέλματος. Μετά από την «μίξη» αυτή, εισχωρούν οι υπόλοιπες γόμες στο ελαστικό και διαμορφώνουν το ελαστικό όπως το ξέρουμε.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο σκελετός του ελαστικού περιμένει το αρχικό στάδιο του πέλματος. Μετά από την «μίξη» αυτή, εισχωρούν οι υπόλοιπες γόμες στο ελαστικό και διαμορφώνουν το ελαστικό όπως το ξέρουμε.

Μπήκαμε στα άδυτα της Michelin

9.948 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2019)

Κατά την παρουσίαση του νέου Pilot Sport 4 SUV είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε τη μονάδα παραγωγής της Michelin στην πόλη Νyiregyhaza (Νιρεγιχάσα) της Ουγγαρίας. Εκεί, είδαμε όλα τα στάδια παραγωγής ενός ελαστικού και μείναμε εντυπωσιασμένοι από την πολυπλοκότητα της κατασκευής του, το «πάντρεμα» των γομών που το απαρτίζουν, το λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο σε κάθε στάδιο της παραγωγής που υπόκειται το κάθε ένα ξεχωριστά (σ.σ. στα υψηλών επιδόσεων ελαστικά, αφού στα πιο συμβατικά γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος) και το γενικότερα προηγμένο επίπεδο της μονάδας αυτής, που παράγει καθημερινά περί τα 6.000 ελαστικά σε 2 βάρδιες.

Στη μονάδα παραγωγής της Νιρεγιχάσα, η Michelin παράγει καθημερινά περίπου 6.000 ελαστικά διαφόρων τύπων και διαστάσεων. Ο ανθρώπινος παράγοντας και εδώ υπηρετεί τις μηχανές, είναι όμως καίριος ως προς τον ποιοτικό έλεγχο του καθενός ελαστικού ξεχωριστά και στο κάθε στάδιο παραγωγής του.

Στη μονάδα παραγωγής της Νιρεγιχάσα, η Michelin παράγει καθημερινά περίπου 6.000 ελαστικά διαφόρων τύπων και διαστάσεων. Ο ανθρώπινος παράγοντας και εδώ υπηρετεί τις μηχανές, είναι όμως καίριος ως προς τον ποιοτικό έλεγχο του καθενός ελαστικού ξεχωριστά και στο κάθε στάδιο παραγωγής του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto