Κορυφαία ευελιξία για το 5θυρο smart, το οποίο εμφανίζεται 
παράλληλα σταθερό, «ήσυχο» και με καλή άνεση από την ανάρτηση.

Κορυφαία ευελιξία για το 5θυρο smart, το οποίο εμφανίζεται παράλληλα σταθερό, «ήσυχο» και με καλή άνεση από την ανάρτηση.

Στον δρόμο: Ευέλικτο, ραφιναρισμένο και με καλή άνεση

38.083 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2015)

Όπως ακριβώς και με το μικρότερο «αδελφάκι» του, έτσι και οδηγώντας κανείς το smart forfour, εκπλήσσεται από την κορυφαία ευελιξία και κυρίως, τον πολύ μικρό κύκλο στροφής του αυτοκινήτου (διάμετρος μόνο 8,65 μ.), που του επιτρέπει να ελιχθεί με ευκολία ακόμη και στους πιο στενούς δρόμους. Στο ίδιο μοτίβο έρχεται και το ελαφρύ τιμόνι με τεχνητή αίσθηση, αλλά και η υψηλή θέση οδήγησης, που ναι μεν αρχικά ξενίζει, στην καθημερινή ωστόσο οδήγηση βοηθά την περιμετρική ορατότητα. Από εκεί και πέρα και βγαίνοντας εκτός πόλης, το forfour είναι σταθερό, χωρίς να εμφανίζει μεγάλη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους και με ελαφρύ και πάλι, αλλά με ικανοποιητική αίσθηση τιμόνι (έχει μεταβαλλόμενη υποβοήθηση). Στις στροφές, στοιχεία όπως οι μεγαλύτεροι πίσω τροχοί (205/45 R16 έναντι 195/50 R16 εμπρός) και το επεμβατικό ESP διακόπτουν άμεσα οποιαδήποτε τάση υπερστροφής, διατηρώντας το fortwo στην πορεία του υπό πίεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL