Στο μπροστινό μέρος, το καπό αφαιρείται αλλά δεν αποκαλύπτει τον κινητήρα (υπάρχουν μόνο τα υγρά των φρένων και το ψυγείο), αφού αυτός τοποθετείται και πάλι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο μπροστινό μέρος, το καπό αφαιρείται αλλά δεν αποκαλύπτει τον κινητήρα (υπάρχουν μόνο τα υγρά των φρένων και το ψυγείο), αφού αυτός τοποθετείται και πάλι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Νέος 1.000άρης και για πρώτη φορά χειροκίνητο

49.640 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2015)

Ο αρχικός κινητήρας του νέου smart fortwo, ο οποίος αναπαύεται και πάλι πάνω στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου, είναι ένας νέος ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας καταγωγής Renault. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 71 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του φθάνει τα 91 Nm στις 2.850 σ.α.λ. Στην πράξη, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και γραμμική, με καλό τράβηγμα από χαμηλά (ελέω και των 3 κυλίνδρων), αλλά και με εξαιρετική οικονομία κίνησης. Συνδυάζεται δε με ένα –επίσης καταγωγής Renault– μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, το οποίο αντικαθιστά το αυτόματο του παρελθόντος. Το γεγονός αυτό από μόνο του αποτελεί μια καινοτομία για τη smart, αφού μπορεί μεν η απουσία αυτόματου κιβωτίου (θα υπάρξει μέσα στο 2015 ένα νέο αυτόματο-σειριακό 6άρι DCT κιβώτιο ως προαιρετική επιλογή) να «ξενίσει» τους παραδοσιακούς fans του fortwo, ωστόσο είναι γεγονός ότι το νέο μηχανικό κιβώτιο έναντι του παλαιού αυτόματου, είναι σαφώς καλύτερο σε όλα τα χαρακτηριστικά του. Στο πεδίο των επιδόσεων, ο συνδυασμός του κινητήρα με το μακρύ κιβώτιο μας δίνει μέτρια νούμερα (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 15,5 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 30,0 δλ. ), όμως από την άλλη η κατανάλωση διατηρείται ιδιαίτερα χαμηλά (4,1 λτ./100 χλμ. με βάση τα εργοστασιακά νούμερα). Φυσικά, οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 100 γρ./χλμ. (93 γρ./χλμ.) και τα τέλη κυκλοφορίας μηδενικά.


Για πρώτη φορά το smart έρχεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, με μακριά κλιμάκωση αλλά με θετικό κούμπωμα και αίσθηση.

Για πρώτη φορά το smart έρχεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, με μακριά κλιμάκωση αλλά με θετικό κούμπωμα και αίσθηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto