• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέο χειροκίνητο κιβώτιο της VW δια χειρός SEAT

Διαβάστηκε από 4987 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2019
 

Η SEAT ανέλαβε την κατασκευή του νέου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με εσωτερική ονομασία MQ281, που θα εφοδιάζει διάφορα μοντέλα του VW Group, αρχής γενομένης από το πρόσφατα ανανεωμένο Passat, και υπόσχεται μειωμένες εκπομπές CO2 έως και 5 γρ./χλμ..


Οι τάσεις της αυτοκίνησης με τη στροφή προς τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων, που έχουν ως απώτερο σκοπό τις μειωμένες εκπομπές ρύπων, θέλουν τα νέα μοντέλα να χρησιμοποιούν αυτόματα κιβώτια και σε αυτά να έχει δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα. Παρόλα αυτά, το γερμανικό group επιμένει στην αξιοποίηση των χειροκίνητων κιβωτίων και προχωρά στη δημιουργία ενός «φρέσκου» μηχανικού σασμάν με μικρές τροποποιήσεις που είναι αρκετές όμως για να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την κατανάλωση, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει τις εκπομπές ρύπων.

Η συνεχής ανάπτυξη της αγοράς των SUV, που έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό τους μεγάλους τροχούς, τα ογκώδη αμαξώματα και το επιπλέον βάρος, οδήγησε με τη σειρά της σε μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα κιβώτια ταχυτήτων όσον αφορά στην αντοχή και την απόδοση, αλλά και στην κατανάλωση καυσίμου. Έτσι ο γερμανικός Όμιλος εξέλιξε το MQ281, ένα υψηλής απόδοσης μηχανικό κιβώτιο που ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις, σύμφωνα με τον Χέλμουτ Γκέμπελς, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης μηχανικών κιβωτίων και συστημάτων τετρακίνησης.

Το MQ281 έχει φάσμα ροπής από 200 έως και 340 Nm, κάτι που σημαίνει πως αντικαθιστά πλήρως ή εν μέρει τα κιβώτια ταχυτήτων της Volkswagen, MQ250 και MQ350. Το νεότερο κιβώτιο βασίζεται σε ένα μοτίβο 2,5 αξόνων με τη σχέση μετάδοσης να αγγίζει το 7,89, κάτι που αποτελεί σημαντικό εχέγγυο για την καλή απόδοση σε «βαριά» οχήματα με τροχούς μεγάλης διαμέτρου ενώ παράλληλα διευκολύνει το downspeeding (σ.σ. το downspeeding είναι τρόπος οδήγησης για εξοικονόμηση καυσίμου με επιλεγμένη μεγάλη σχέση και τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλές σ.α.λ.).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της μάρκας, η βελτίωση της σχέσης απόδοσης του νέου κιβωτίου οφείλεται κατά βάση στην καλύτερη κυκλοφορία του λιπαντικού, επιτυγχάνοντας στην ουσία ομοιόμορφη λίπανση στα εντόσθια και επιμήκυνση του χρόνου ζωής του λιπαντικού.

Τέλος, να πούμε πως, το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με το νέο MQ281 κιβώτιο θα είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Passat, ενώ η παραγωγή του θα γίνεται στα εργοστάσια της SEAT στη Βαρκελώνη και στην Κόρδοβα.

Tags: VOLKSWAGEN, SEAT

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα με έως 95 γρ.CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

Το ευέλικτο εσωτερικό της GLA (+vid)

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »