Χωρίς να είναι κραυγαλέα, η αισθητική του Peugeot 208 GTi σε βάζει στο νόημα με το καλημέρα...
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χωρίς να είναι κραυγαλέα, η αισθητική του Peugeot 208 GTi σε βάζει στο νόημα με το καλημέρα...

Δοκιμή: Peugeot 208 GTi

17.994 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2014)

Συγκρατημένο σε εικόνα και χαρακτήρα, το 208 GTi είναι το «καυτό» μικρό Peugeot της νέας εποχής με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

Στα γρήγορα:• Κοστίζει από 19.270 ευρώ• Είναι 1,6 λτ. turboμε 200 PS• Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 152,9 ευρώ τέληΧωρίς να είναι κραυγαλέα, η αισθητική του Peugeot 208 GTi σε βάζει στο νόημα με το καλημέρα: φουσκωμένα φτερά, μεγάλη μάσκα μπροστά με τα χρώματα της Γαλλίας στο κάτω μέρος, ποδιές, 17άρες ζάντες, πίσω διαχύτης, αεροτομή και φυσικά δυο ασημένιες λωρίδες στις πίσω κολώνες του 3θυρου αμαξώματος που φιλοξενούν τα θρυλικά αρχικά GTi. Το κουστούμι του 208 GTi έχει δυναμική, αλλά είναι σαφώς πιο συγκρατημένο σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του, που είναι το Ford Fiesta ST και το Renault Clio RS. 
Με 200 ίππουςΚαθόλου συγκρατημένη όμως δεν είναι η απόδοση του κινητήρα, που από 1,6 λτ. αποδίδει 200 ίππους και 275 Νm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. μόλις, χάρη στον άμεσο ψεκασμό και στον εξελιγμένο τούρμπο. Το μοτέρ συνοδεύεται από ένα ειδικά εξελιγμένο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν και ο ήχος είναι μάλλον άχρωμος, στην πράξη είναι ιδιαίτερα γραμμικό, χωρίς ξεσπάσματα και με γενναίο τράβηγμα από χαμηλά μέχρι και τον κόφτη. Σαν αποτέλεσμα και του περιορισμένου βάρους, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 230 χλμ./ώρα. Η Peugeot υπόσχεται 5,9 λτ./100 χλμ., αλλά η πράξη είναι πιο κοντά στα 7,8 λτ./100 χλμ.
Ικανό και πολιτισμένοΗ θέση οδήγησης είναι εξαιρετική (επιτέλους) με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια. Βέβαια και εδώ το τιμόνι κρύβει μερικώς το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων, αλλά μετά από μερικά χλμ. σε κάποιο στροφιλίκι έχεις άλλα πράγματα να ασχολείσαι. Χάρη στην αναβαθμισμένη ανάρτηση και τις επεμβάσεις στο πλαίσιο, το 208 GTi είναι εξαιρετικά σταθερό και κρατάει με πείσμα την ιδανική γραμμή. Τα φρένα είναι δυνατά και ανθεκτικά, το κιβώτιο απόλυτα θετικό (αν και του λείπει το πωρωτικό κούμπωμα) και η ουρά είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι. Πάντως το γρήγορο και ακριβές τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση. Το 208 GTi δείχνει λιγότερο συμμετοχικό από τον σκληροπυρηνικό ανταγωνισμό του Fiesta ST, αλλά η ανάρτηση δεν είναι ξερή και σε συνδυασμό με τον ελαφρύ συμπλέκτη είναι ένα ευέλικτο, ευχάριστο και εύκολο στην καθημερινή οδήγηση καυτό μικρό χάτσμπακ.Συμπέρασμα Το Peugeot 208 GTi είναι αποτελεσματικό, χωρίς όμως δράμα και κόπο, όντας πολύ κοντά στη χρυσή τομή μεταξύ σπορ και πολιτισμένου χαρακτήρα.Η τιμή του 208 GTi είναι 19.270 ευρώ και κρίνεται απόλυτα λογική.
200 διαθέσιμα στοιχεία για PEUGEOT  208(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Στην ιδιαίτερη αισθητική της καλοφτιαγμένης καμπίνας του Peugeot 208 το GTi προσθέτει σπορ καθίσματα, κόκκινες 
πινελιές σε ταμπλό, πόρτες, επενδύσεις και αλουμινένιο 
επιλογέα, καθώς και αλουμινένια πεντάλ.

Στην ιδιαίτερη αισθητική της καλοφτιαγμένης καμπίνας του Peugeot 208 το GTi προσθέτει σπορ καθίσματα, κόκκινες πινελιές σε ταμπλό, πόρτες, επενδύσεις και αλουμινένιο επιλογέα, καθώς και αλουμινένια πεντάλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center