Στα 135 άλογα φτάνει ο 1,2 DIG-T με τις περιποιήσεις της NIK. I. Θεοχαράκης, που προσφέρει και εγγύηση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στα 135 άλογα φτάνει ο 1,2 DIG-T με τις περιποιήσεις της NIK. I. Θεοχαράκης, που προσφέρει και εγγύηση.

Κινητήρας: Αισθητή βελτίωση στις επιδόσεις, μικρό τίμημα σε κατανάλωση

23.113 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2017)

Τα 20 παραπάνω άλογα, αλλά και τα +12 Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά (135 ίπποι στις 5.100 σ.α.λ. από 115 άλογα στις 4.500 σ.α.λ. και 202 Nm στις 3.800 σ.α.λ. αντί 190 Nm στις 2.000 σ.α.λ.), χωρίς καμία, αισθητή τουλάχιστον, αλλοίωση στη γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα (ειδικά στην επιλογή Normal. Μόνο το έξτρα τράβηγμα μόλις ξυπνήσει το turbo κοντά στις 2.000 σ.α.λ. (στην επιλογή Sport είναι έντονη) ή το αισθητό σφύριγμα του turbo και το ανάλογο «τσιουφ» στο άφημα του γκαζιού σε ψυλλιάζουν. Στην ουσία τώρα, όλες οι επιδόσεις είναι αισθητά βελτιωμένες σε σχέση με την έκδοση των 115 ίππων. Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,1 δλ (-0,5 δλ.), ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 8,0/11,3 δλ. (-1,2/-2,7 δλ) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 12,2/16,2 δλ. (-2,9/2,8 δλ.). Το καλό είναι πως η βελτίωση των επιδόσεων υφίσταται χωρίς δραματική αύξηση της κατανάλωσης: Στις σχετικές τυποποιημένες μετρήσεις του AutoΤρίτη για το Juke 1,2 DIG-T των 115 ίππων είδαμε μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ. Στην αναβαθμισμένη έκδοση μετρήσαμε 7,5 - 7,6 λτ./100 χλμ. Η αύξηση δεν είναι πολύ μεγάλη (περίπου 0,75 ¤/100 χλμ.), τα οποία μπορεί να εξοικονομήσει κανείς ούτως ή άλλως με τη δυνατότητα να κινείται με μια ταχύτητα πάνω… 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda