Kινητήρας – Κιβώτιο: Ευχάριστος συνδυασμός αλλά όχι για σπορ κατασκευή
21.775 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2016)
Ο κινητήρας του Juke NISMO RS AWD είναι ο ίδιος με της δικίνητης έκδοσης, ωστόσο εδώ και επειδή συνδυάζεται με κιβώτιο CVT, εμφανίζει 4 ίππους λιγότερους και 30Νm ροπής, παραμένοντας ωστόσο δυνατός και γεμάτος παντού. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός δεν είναι σε θέση να εμφανίσει την δύναμή του αφενός γιατί και το βάρος του αυτοκινήτου είναι αυξημένο, αλλά και επειδή η λογική εφαρμογής του 8ταχυτου CVT κιβωτίου Χtronic δεν ταιριάζει με τον σπορ χαρακτήρα του. Το παραδοσιακό «πατινάρισμα» λοιπόν του CVT και στην πράξη δεν αφήνει να φανούν οι 214 ίπποι του 1,6 λίτρων κινητήρα, σημειώνοντας απλά καλές τιμές επιδόσεων.
Στην αυτόματη λειτουργία του, το κιβώτιο είναι ομαλό και ευχαριστεί με το θετικό του τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, όμως στην χειροκίνητη είναι αργό και εμφανίζει παύσεις στην ισχύ του κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση, ως αυτόματο επιστρατεύεται για να διατηρήσει την κατανάλωση όσο το δυνατόν χαμηλότερα και να εξασφαλίσει πιο άνετες συνθήκες οδήγησης.
Ολα καλα επανω του.
Διαφορετικος χαρακτηρας,σπορ σαλονι με την απαραιτητη φροντιδα και στην εξωτερικη μορφη του,επιδοσεις σε καλο επιπεδο και νεανικο στην οψη με ενα τεραστιο λαθος ομως...αυτο της τιμης.
Εκει σηκωνεις κοκκινη καρτα και σε πιανουν τα γελια με αυτους που την σκεφτηκαν και αυθορμητα σου βγαινει απο το στομα.....αντε γεια!
Ολα καλα επανω του. Διαφορετικος χαρακτηρας,σπορ σαλονι με την απαραιτητη φροντιδα και στην εξωτερικη μορφη του,επιδοσεις σε καλο επιπεδο και νεανικο στην οψη με ενα τεραστιο λαθος ομως...αυτο της τιμης. Εκει σηκωνεις κοκκινη καρτα και σε πιανουν τα γελια με αυτους που την σκεφτηκαν και αυθορμητα σου βγαινει απο το στομα.....αντε γεια!
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΠΙΚΝΙΚΑΤΖΗΔΕΣ...